نسخه چاپی

بیرانوند در گفتگو با نما:

آل سعود مجری سیاست های آمریكا در منطقه است

عکس خبري -آل سعود مجري سياست هاي آمريکا در منطقه است

نماینده ادوار مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: به سازمان های بین المللی در حمایت از مردم یمن نمی توان امید بست، جهان اسلام باید آنقدر قدرتمند شود كه اجازه ندهد كشورهای اسلامی مورد ظلم ابر قدرت ها قرار گیرند.

بهرام بیرانوند نماینده سابق مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با نما، با اشاره به جنایات فجیع عربستان در کشور یمن و سکوت مجامع جهانی، گفت: عربستان اگر به یمن حمله کرده بدون چراغ سبز قدرتهای زورگوی جهان و در راس آن آمریکا نبوده است.
وی تصریح نمود: آل سعود قائم به ذات نیست و قد و قواره ای ندارد که بتواند به خودی خود جنگ افروزی کند،عربستان مجری سیاست های آمریکا در سطح جهان بخصوص در منطقه خاورمیانه است و بازیگر نقشه طراحی شده دنیای استکبار در جنگ علیه یمن می باشد.
وی با بیان اینکه میزان جنایت ارتکابی آل سعود در یمن به حدی است که"صدای سازمان های بین الملل را هم در آورده است، گفت: صدای اشپز هم از شوری آش درامده و دیگر امکان روپوش گذاشتن روی کارهایشان نیست
بیرانوند اظهار نمود:ساده لوحی است اگر تصور کنیم سازمان های بین الملی که خود آمریکا و قدرت های فاتح جنگ جهانی آنها را بنا کرده اند بخواهند کاری در این زمینه نموده و با ظالم مقابله کنند.
وی با اذعان به اینکه به سازمان های بین المللی در حمایت از مردم یمن نمی توان امید بست، گفت: سازمان های بین المللی به دنبال احقاق حق مستضعفین جهان نیستند این سازمان ها به خرج و هزینه ابرقدرتها بنا شده اند تا ابزار سلطه ای باشند برای کنترل سایر کشورهای جهان لذا با این رویکرد کارائی هم ندارند.
وی افزود: تاکنون ملتی توسط سازمان ملل و شورای امنیت نتوانسته به حق خود برسد چرا که همیشه شورای امنیت و سازمان ملل توجیح گر اقدامات آمریکا و متحدانش بود است.
وی تاکید نمود: در این شرایط جهان اسلام باید آنقدر قدرتمند شود که اجازه ندهد مشکلی برای کشورهای اسلامی پیش بیاید، کما اینکه ملل و جوامع اسلامی باید بدانند خطر و جنگ امروز یمن فردا ممکن است برای هر کشور اسلامی دیگری اتفاق افتد و امروز باید محکم ایستاد و از یمن دفاع کرد و دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره تاکید می کنند که اگر قوی نباشید دشمنان طمع می کنند و شما را به زحمت خواهند انداخت لیکن امروز دورانی نیست که بگوییم ما درمرزها مقاومت می کنیم و دشمنان با ما کاری نخواهند داشت چون بخش عمده انرژی جهان زیر پای مسلمان است و دشمن تا زمانی که ما نفت داریم یقینا طمع به نفت ما می کند و همچنان دست از سر منطقه بر نخواهد داشت.

۱۳۹۷/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...