نسخه چاپی

كیایی نژاد در گفتگو با نما:

جایی برای مذاكره جدید باقی نمانده است

عکس خبري -جايي براي مذاکره جديد باقي نمانده است

عضو سابق كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: تعجب برانگیز است كه در این برهه با اعمال این همه تحریم و فشار و دشمنی آمریكا با كشورمان برخی كه خود برجام را رقم زدند و نتیجه را دیدند باز اصرار به مذاكره با دشمن دارند.

حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده ادوار مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با انتقاد برخی افراد که در تقابل با رویکردهای انقلاب حرف می زنند، گفت: قرآن به صراحت می گوید: «ای کسانی که ایمان آورده اید هر کسی را به عنوان هم راز خود انتخاب نکنید»چرا که دشمن به هیچ عنوان قابل اعتماد و امید بستن نیست.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای عمل به آموزه های قرآنی گفت: خداوند مکرر در قرآن نسبت به بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن دشمن و نتیجه کوتاه آمدن در برابر دشمن تذکر می دهد لیکن ما هم در موضوع برجام نتیجه تمام مذاکرات و کوتاه آمدن ها و مضرات کنار آمدن با دشمن را دیدیم کما اینکه رهبری از همان ابتدا گفتند به برجام اعتمادی ندارند و متضرر می شویم.
وی تصریح نمود: امروز دیگر جایی برای مذاکره باقی نمانده و تعجب برانگیز است که در این برهه با اعمال این همه تحریم و فشار و دشمنی آمریکا با کشورمان برخی که خود برجام را رقم زدند و نتیجه را دیدند باز اصرار به مذاکره با دشمن دارند.
کیایی نژادخاطر نشان کرد: واقع امر این است که آمریکا نمی خواهد تکامل و پیشرفت ما را ببیند و ما به هیچ عنوان به افرادی که چشم دیدن پیشرفت مان را ندارند و دلشان با انقلاب و مردم ما صاف نیست نباید اعتماد کنیم گرچه گاهی هم بخواهند با ما بخندند که فقط برای فریب و رسیدن به اهداف پلید خودشان است.
وی با اذعان به اینکه باید بر داشته های خود تکیه کنیم گفت: هیچ ملتی بهتر از ملت ما نیستند ملتی که تمام سختی ها را تحمل می کند بنابراین مسئولین باید تلاش خود را برای رفاه مردم انجام دهند
وی ابراز نمود: مسئولین ما باید با مردم صادقانه برخورد کنند ملت ما مردم قانعی هستند این مردم از کمبودها هیچ گاه گله نداشته و از بی عدالتی می نالند که اگر عدالت اجتماعی در کشور اجرا شود و شعار مسئولین به عمل مبدل شود دیگر مشکلی نخواهیم داشت.
وی گفت: وظیفه مسئولان رسیدگی به حال افراد ضعیف جامعه است و نه تدارک امکانات آنچنانی برای خود و افراد پیرامونی در حالی که مردم از گرانی ها رنج می برند و در تنگنا قرار دارند برخی مسئولین ویلاهای مجلل در ساوجباغ دارند و حرف از مذاکره با آمریکا می زنند.
وی افزود: در این راستا باید از افرادی در سمت های مدیریتی در کشور استفاده کرد که خود درد مردم را درک کنند بین مردم زندگی کنند نه مسئولینی که به نزدیکان خود رسیده و از رانتها استفاده می کنند که اگر مدیران پاک دست سرکارها باشند دگیر چه نیازی به مذاکره داریم.

۱۳۹۷/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...