نسخه چاپی

آصفری در گفتگو با نما:

دشمنی آمریكا با ایران ربطی به جمهوری‌خواه و دموكرات ندارد

عکس خبري -دشمني آمريکا با ايران ربطي به جمهوري‌خواه و دموکرات ندارد

عضو ادوار كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گفت: روی كاربودن جمهوری خواهان یا دموكراتهای آمریكا فرقی به حال ما ندارد چرا كه آنان همواره در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران هماهنگ هستند.


محمدحسن آصفری نماینده ادوار مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به اختلاف اخیر دموکراتها و جمهوری خواهان آمریکا،گفت: برخی در داخل به امید روی کار آمدن دموکراتها در آمریکا هستند و به اشتباه فکر می کنند اگر دموکراتها روی کار بیایند برای جمهوری اسلامی ایران سبب گشایش خواهند بود.
وی افزود: روی کاربودن جمهوری خواهان یا دموکراتهای آمریکا فرقی به حال ما ندارد چرا که آنان همواره در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران هماهنگ هستند.
آصفری با بیان ارتباطات نزدیک دموکراتها و جمهوری خواهان آمریکا با یکدیگر در اعمال فشار بر ملت ایران، گفت: اینکه فکر کنیم دموکرات ها یا جمهوری خواهان سر کار باشند و نفعی برای ما بوجود آید اشتباه بزرگی است و تبلیغ برای کاسته شدن از مشکلات با روی کارآمدن دموکرات های آمریکا تنها هدر دادن زمان برای پیشرفت کشور است.
آصفری افزود: جمهوری خواهان و دموکرات های آمریکا هر دو با سیاست های جمهوری اسلامی ایران و انقلاب ملت ما مخالفند لذا اگر اینطور برداشت شود که با روی کارآمدن هر کدام از این گروه ها در آمریکا اتفاق خاصی در رابطه با جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته یا سیاست آمریکا در مورد برجام و موضع آنان در قبال ایران تغییری خواهد کرد، گمانی بیهوده و اشتباهی آشکار است.
وی با بیان اینکه نباید منتظر بود که آمریکا برای ما تصمیم بگیرد،گفت: منتظر ماندن برای روی کار آمدن دوباره دموکرات ها و گمان بی مورد درباره تغییر نظر آمریکا در مورد برجام هدر دادن زمان است در حالی که باید امروز از توانمندی داخلی بهره برده و سطح ارتباطات را با کشورهای همسایه به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس برای رفع مشکلات کشور بخصوص در بعد اقتصادی توسعه داد.
وی افزود: دولت نباید تمام تخم مرغ های خود را در سبد برجام می گذاشت که هیچ خروجی برای کشور و ملت نداشت لیکن امروز هم عاقلانه نیست دوباره به آمریکا دل بسته و فرقی بین دموکرات و جمهوری خواه قائل شویم و اشتباهات خود را مجدد تکرار کنیم.
آصفری گفت: یکی از دلایل اصلی عدم پیشرفت کشور در 6 سال اخیر چه در سطح بین الملل و چه در بعد اقتصادی چشم داشتن به نتیجه پوچ برجام بود که اکنون هم اگر بخواهیم 2 سال دیگر صبر کنیم ببینیم کنگره آمریکا چه تصمیمی در مورد برجام می گیرد دوباره در مسیر اشتباه حرکت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه آمریکا همواره به دنبال اعمال فشار بر ما بوده است، گفت:امروز چه دموکراتها و چه جمهوری خواهان در آمریکا سر کار باشند برای جمهوری اسلامی ایران فرقی ندارد چون آنان همواره به طرق مختلف به دنبال ضربه وارد کردن و جلوگیری از پیشرفت کشور ما هستند و ما باید بتوانیم با تکیه بر قدرت داخل با بالا بردن توانمندی خود در عرصه های سیاسی،اقتصادی و اجتماعی و علمی و نظامی مشکلات خود را حل کرده و مقابل دشمنی آنان بایستیم.

۱۳۹۷/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...