نسخه چاپی

ربیعی به شریعتمداری:آش كشك خاله است

علی ربیعی، وزیر سابق كار در مراسم تودیع خود سخنان جالبی از بهانه‌تراشی‌های مدیران تازه بر سر كار آمده گفته و جالب آنكه به وزیر بعد از خود یعنی محمد شریعتمداری گفته كه تو هیچ‌كدام این‌ها را نداری.

به گزارش نما علی ربیعی، وزیر سابق کار در مراسم تودیع خود سخنان جالبی از بهانه‌تراشی‌های مدیران تازه بر سر کار آمده گفته و جالب آنکه به وزیر بعد از خود یعنی محمد شریعتمداری گفته که تو هیچ‌کدام این‌ها را نداری. در واقع گفته تو نمی‌توانی بهانه‌ای برای کار نکردن داشته باشی!
ربیعی در این مراسم گفته «از آمدن شریعتمداری که رفیق ۴۰ ساله‌ام است، خوشحالم. در دوران جنگ ما در صف بودیم و وی در ستاد. دوستی ما ۴۰ ساله است و خوشحالم که او آمد و نمی‌تواند بگوید وزیر قبلی کار را خراب کرده است. معمولاً مدیران جدید چند پاکت باز می‌کنند، پاکت اول اینکه می‌گوید شش ماه باید بررسی کنم، پاکت دوم آنکه مدیر قبلی گند زده و باید آن را پاک کنم و پاکت سوم اینکه می‌گویند مدتی بمان و برو. خب آقای شریعتمداری هیچ‌کدام را نمی‌تواند باز کند و آش کشک خاله‌اش است. من هم آش کشک خاله‌ات هستم.» دولت روحانی به دولتی که همه چیز را گردن دولت قبل انداخت، معروف شده است.

۱۳۹۷/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...