نسخه چاپی

سعیدی درگفتگو با نما:

دشمن به دنبال خدشه دار كردن وحدت و انسجام ملت ایران است

عکس خبري -دشمن به دنبال خدشه دار کردن وحدت و انسجام ملت ايران است

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ملت ایران همدلی و وحدت ما را تاب نمی آورند و به خدشه به وحدت ملت ما هستند

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به اشاعه رفتارهای ضد ارزشی در کشور،گفت: شکی نیست که بدخواهان ملت و نظام ما همواره به دنبال ایجاد اختلاف بین قومیت های مختلف در مراکز مختلف از جمله باشگاه ها و دانشگاه ها و .. در کشور هستند.
وی افزود: لیکن دشمنان داخلی و خارجی باید این را بدانند که این ملت در طول تاریخ در تمام خوشی ها و ناخوشی های روزگار کنار هم بوده اند و در شرایط سخت دوش به دوش هم برای مقابله با سختی ها بخصوص در دفاع از امنیت و عزت خود در جنگ تحمیلی فداکاری های بسیاری کرده اند.
سعیدی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران همدلی و وحدت ما را تاب نمی آورند،گفت: دشمن به دنبال هدف قرار دادن اتحاد و وحدت ماست لذا در بروز رفتارهای ضد ارزشی باید هوشیار بود.
وی گفت: مسئولین باید مراقبت کنند که اتفاقات ضد ارزشی و ضد انقلابی در کشور به جهت غفلت برخی افراد سبب کدورت ها نشود چرا که دشمن به دنبال بوجود آوردن دل چرکینی هاست تا حرف و حدیث و شعارهایی در این بین مطرح شود و عصبیت های قومی تشدید شده و زمینه بروز اتفاقاتی که خدشه به وحدت ملی است بوجود آید.
وی گفت: متاسفانه برخی مسئولان و دست اندرکاران به دنبال رفع ریشه ای مشکلات کشور نیستند و در فرهنگ سازی مطلوب برای کشور کوتاهی می کنند در حالی که همه باید حس مسئولیت پذیری داشته و در مشکلات فرافکنی نکنند و مسئولیت بروز مشکلات را به گردن دیگران نینداخته و مسئولیت کار خود را بپذیرند و برای اصلاح امور تلاش نمایند.
وی با اذعان به اینکه حس مسئولیت پذیری در تمام سطوح و رده ها باید در الویت باشد،گفت: در بسیاری موارد که شاهد بروز رفتارهای ضد ارزشی و ضد انقلابی هستیم پیش بینی های لازم و به موقع صورت نمی گیرد یا به موقع عمل نمی شود و از فرهنگ سازی درست غفلت می شود.
سعیدی گفت: بروز بسیاری از رفتارهای ضد ارزشی بخصوص در واگذاری مراکز آموزشی و ورزشی و اقتصادی کشور به بخش خصوصی در عدم وجود نظارت های لازم صورت می گیرد متاسفانه در کشور ما وقتی واگذاری ها انجام می شود دولت دیگر دست از نظارت و اعمال حاکمیت برداشته و از خود رفع تکلیف کرده و مسئولیت را متوجه بخش خصوصی می کند در حالی که در دنیا اینطور نیست و با واگذاری امور کشور به بخش خصوصی اعمال نظارت و کنترل دولت باید صورت گیرد.
وی افزود: در ایران واگذاری به معنای رها سازی است و در بخش های بسیاری موارد از جمله مراکز علمی و آموزشی و اقتصادی شاهد بروز مشکلات هستیم چرا که بعد واگذاری کنترل رها شده و نظارت صورت نمی گیرد و مسئولیت تماما" متوجه بخش خصوصی می شود در حالی که نظارت وظیفه همیشگی دولتهاست.



۱۳۹۷/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...