نسخه چاپی

شیخ سلمان بحرینی ؛مانع بیرانود برای عنوان مرد سال آسیا

بیرانوند مغلوب دیپلماسی ضعیف فدارسیون فوتبال

عکس خبري -بيرانوند مغلوب ديپلماسي ضعيف فدارسيون فوتبال

یك خبرنگار عربستانی خبر داد كه علیرضا بیرانوند به دلیل تخلف باشگاه پرسپولیس سر ماجرای مهدی طارمی و باشگاه ریزه اسپور شایسته نامزدی توپ طلای آسیا نیست و بازیكن دیگری جایگزین او خواهد شد!

مهدی خرمی- اولین بار الکاس قطر از نامزدی علیرضا بیرانوند برای کسب عنوان مرد سال آسیا خبر داد.
این رسانه عربی از یوما سوزوکی مهاجم کاشیما آنتلرز ژاپن و عبدالکریم حسن مدافع چپ السد به عنوان رقبای گلر ملی پوش کشورمان اسم برد تا همه ما امیدوار شویم که پس از ۱۴ سال باز هم توپ طلای آسیا به یک ایرانی خواهد رسید.
از طرفی دوستان فدراسیون نشین آن قدر به شیخ سلمان بحرینی قبل، حین و بعد بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودند که تصور کردیم عنوان مرد سال آسیا بی برو برگرد به بیرانوند می رسد. از طرفی دیگر دروازه بان شماره یک کشورمان در یک سال گذشته عملکردی به مراتب درخشان تر از دو نامزد ژاپنی و قطری داشت که حتی جام جهانی را از نزدیک ندیده بودند اما زهی خیال باطل!
به یکباره یک خبرنگار عربستانی خبر داد که علیرضا بیرانوند به دلیل تخلف باشگاه پرسپولیس سر ماجرای مهدی طارمی و باشگاه ریزه اسپور شایسته نامزدی توپ طلای آسیا نیست و بازیکن دیگری جایگزین او خواهد شد!
یک روز بعد هم کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد یوما سوزوکی، عبدالکریم حسن و یک ژاپنی دیگر به نام کنتو میسائو هافبک تدافعی کاشیما سه نامزد نهایی کسب عنوان مرد سال آسیا هستند!
همه فوتبال ایران و حتی آسیا شگفت زده شدند که به راستی چرا؟
علیرضا بیرانوند دیگر چه کاری باید انجام می داد که نداد؟ ۸ کلین شیت در ۹ مسابقه مقدماتی جام جهانی، خوردن فقط ۲ گل مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال و مهار پنالتی کریستیانو رونالدو کافی نبود؟ شکستن رکورد بسته نگه داشتن دروازه تیم با ۷ کلین شیت در لیگ قهرمانان آسیا چه طور؟!
متر و معیار کنفدراسیون فوتبال آسیا و شیخ سلمان بحرینی یا همان دست نشانده سعودی ها چه بود؟
جواب روشن است. پیش تر نوشتیم دوستان با دیدن شیخ سلمان هول شدند و هول هولکی دنبال بهترین پذیرایی از مزدور عربستانی ها بودند غافل از آنکه ...
البته نیک می دانیم این اتفاق هم برای مدیران ورزش و فوتبال ما درس عبرت نمی شود اما دلمان برای علیرضا بیرانوند سوخت که مرد واقعی سال فوتبال آسیاست.

۱۳۹۷/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...