نسخه چاپی

ارزیابی نفر به نفر تیم ملی در بازی با ونزوئلا؛

قلی زاده و دیگر هیچ!

عکس خبري -قلي زاده و ديگر هيچ!

تیم ملی كشورمان پس از حواشی خودساخته مربیان و بازیكنانش در قطر به مصاف ونزوئلا رفت.

تیم ملی کشورمان پس از حواشی خودساخته مربیان و بازیکنانش در قطر به مصاف ونزوئلا رفت. این دیدار تدارکاتی با تساوی یک بر یک در حالی به پایان رسید که ملی پوشان ایرانی به عنوان مدعی قهرمانی جام ملت های آسیا نمایش چندان خوبی ارائه ندادند. در همین راستا ارزیابی نفر به نفر بازیکنان تیم ملی از نظرتان می گذرد؛
امیر عابدزاده؛ روی گل دقیقه ۳۵ ماچیس بازیکن ونزوئلا اشتباه مهلکی در تشخیص جهت شوت انجام داد تا جای خالی علیرضا بیرانوند حسابی به چشم بیاید
رامین رضاییان؛ به خوبی آثار چند ماه بدون تیم بودن در بازی او مشهود بود. سمت راست تیم ملی در این دیدار پاشنه آشیل تیم ایران شده بود. او در دقیقه ۷۳ جای خود را به صادق محرمی داد.
صادق محرمی؛ با وجود رامین رضاییان و وریا غفوری شانس کمی دارد که مسافر جام ملت های آسیا شود. به نظر می رسد او هم پس از رفتن از پرسپولیس به دیناموزاگرب دچار کمی افت شده باشد.
میلاد محمدی؛ بهترین مدافع ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه پس از نیمکت نشین شدن در تیم ملی اعتماد به نفس خود را از دست داده باشد. میلاد در این دیدار تدارکاتی بسیار سردرگم نشان داد.
محمد حسین کنعانی زادگان و محمدرضا خانزاده؛ اینکه این دو مدافع میانی را با هم اسم آوردیم بدین خاطر است که حداقل ۱۰ مدافع میانی لیگ برتری را می توان نام برد که شایسته تر از این دو هستند. خانزاده و کنعانی زادگان نه روی زمین و نه هوا تبحر دارند اما چه می توان گفت وقتی کی روش هر دو را خیلی دوست دارد!
امید ابراهیمی؛ در سیستم جدید تیم ملی و به عنوان تک هافبک دفاعی نمی تواند کارآیی همیشگی را داشته باشد. در غیاب عزت الهی مصدوم امید تنها هافبک دفاعی قابل اعتنای ماست که در این دیدار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.
سامان قدوس؛ یکی باید به کی روش گوشزد کند که ستاره تیم آمیان فرانسه یک مهاجم تکنیکی و گلزن است و نه هافبک تهاجمی! او هم در پست غیر تخصصی سردرگم بود و در دقیقه ۷۳ جای خود را به مسعود شجاعی داد.
مسعود شجاعی؛ با حضور مسعود در زمین تیم سرو شکل بهتری پیدا کرد اما کاپیتان باید بداند یک بازیکن ملی به جای منت گذاشتن و مصاحبه کردن بر سر پول و درآمد جام جهانی تمرکزش را روی تمرین و مسابقه بگذارد.
علی قلی زاده؛ این بازی تولد علی قلی زاده تکنیکی وچپ پا بود. چپ پایی که در سمت راست با دریبل هایش یک آزار دائمی برای مدافعان حریف بود و تک گل ایران را هم در دقیقه ۴۳ به ثمر رساند. بازیکن شارلوا می تواند یکی از پدیده های جام ملت های آسیا باشد.
باور کنید!
اشکان دژاگه؛ کاپیتان با تجربه تیم ملی از دقیقه ۷۳ جانشین علی قلی زاده شد. اشکان با ظهور بازیکنان جوان تر کار سختی برای فیکس شدن در جام ملت ها خواهد داشت.
وحید امیری؛ یکی از برترین بازیکنان ایران در جام جهانی هم پس از کوچ به ترکیه دچار افت محسوسی شده است. از قاتل پیکه انتظاری بیشتر داشتیم اما...
مهدی ترابی؛ این جوان تکنیکی هم ثابت کرد جایش روی نیمکت نیست. ترابی به طور حتم در جام ملت ها جزو بازیکنان اصلی کی روش خواهد بود.
مهدی طارمی؛ عملکرد خوبی داشت و یک پنالتی هم گرفت که سیستم داور ویدئویی آن را رد کرد! او یک تک به تک را هم به سبک و سیاق گذشته در دقیقه ۵۰ خراب کرد اما طارمی یک بازیکن با ارزش برای تیم ملی است.
کاوه رضایی؛ از دقیقه ۸۳ جانشین طارمی شد اما این کاوه رضایی هم زمین تا آسمان با آن ستاره شارلوا و استقلال تفاوت داشت. با این سطح آمادگی او نمی تواند کمکی در جام ملت ها به تیم ملی داشته باشد‌.
سردار آزمون؛ مهاجمی که حالا فقط نان اسمش را می خورد. ملی پوش مغروری که دروازه خالی را کج می بیند و فکر و ذکرش بیشتر از فوتبال به سینما و اسبدوانی است اما به لطف کی روش کماکان فیکس بازی می کند!
کریم انصاری فرد؛ مهاجم شماره ۱۰ و با تجربه تیم ملی از دقیقه ۶۵ جانشین سردار آزمون شد. کریم می تواند در جام ملت ها مهره کلیدی و تعیین کننده ما باشد اما حیف که مهاجم مورد علاقه کی روش کس دیگری است!

۱۳۹۷/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...