نسخه چاپی

چراغ سبز فدراسیون به ستاره‌های بیرون مانده بسكتبال

دبیر فدراسیون بسكتبال وعده داد برای جام جهانی از تمام پتانسیل تیم ملی استفاده شود.

به گزارش نما، با وجود اینکه در ۲ بازی اخیر تیم ملی صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی به دلایل مختلف حاضر نبودند، گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون بازگشت آنها مطرح می شود. حالا که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده، به نظر می رسد باید برای بازگشت ستاره ها اقداماتی از سوی فدراسیون صورت بگیرد؛ اگرچه عمق اختلافات خیلی بیش از قبل احساس می شود.

مسعود عماری، دبیر فدراسیون بسکتبال صبح امروز در یک گفت و گوی رادیویی پیرامون احتمال بازگشت این ستاره ها به تیم ملی گفت: قطعا از همه ظرفیت‌های بسکتبال کشورمان استفاده می‌کنیم. نمی‌خواهم وارد مباحث خاص بشوم ولی گاهی اتفاقاتی پیش می‌آید که در اختیار ما نیست. موضوع ملی مقوله‌ای است که همه ورزشکاران ما باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی در ادامه در شرایطی که نمی خواست به جزییات اتفاقات رخ داده اشاره کند، عنوان کرد: برخی مسائل ممکن است خارج از حیطه حدود اختیارات فدراسیون باشد. ممکن است مسائلی شخصی پیش بیاید. به هر حال تلاش ما این است که بتوانیم از تمام ظرفیت بسکتبالمان استفاده کنیم؛ اما ممکن است اتفاقاتی بیفتد که ما نتوانیم به صورت مستقیم وارد آن‌ها شویم. این‌ها مسائلی که است باید در خانواده بسکتبال حل شود. ما مشکل چندانی نداریم که قابل حل نباشد.

دبیر فدراسیون بسکتبال در پایان برای بازگشت این ستاره‌ها چراغ سبز نشان داد: ما سال بسیار شلوغ و پرفشاری داشتیم و قعطاً در چنین برهه‌ای اختلاف سلیقه و عقیده به وجود می‌آید؛ اما همه امکانات فدراسیون در اختیار تیم ملی است تا بتوانیم از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم. در این مقوله هم هیچ حد و مرزی وجود ندارد و سعی می‌کنیم از همه ظرفیت‌ها بهره ببریم.

۱۳۹۷/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...