نسخه چاپی

عبدی: پرسپولیس باید تقویت شود

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی كه به فكر تكرار قهرمانی خود در لیگ برتر است نیاز به تقویت بازیكنان خود دارد.

به گزارش نما، حسین عبدی در خصوص عملکرد پرسپولیس در طول دوران محرومیت خود از سوی کمیته انضباطی فیفا گفت: وقتی حکم محرومیت باشگاه از سوی دو پنجره نقل و انتقالاتی قطعی شد خیلی‌ها فکر می کردند پرسپولیس با مشکلات بسیار جدی روبرو می شود. اما فکر می کنم مسئولان این باشگاه با مدیریتی خوبی که آقای برانکو ایوانکوویچ در درون تیم انجام داد توانست بحران را پشت سر بگذارد و روند رو به رشد خود را حفظ کند.

مربی پیشین پرسپولیس در ادامه افزود: با این حال فکر می کنم اگر پرسپولیس می خواهد موفقیت های خود را دنبال کند نیاز دارد تا بازیکنانی را بگیرد تا فاصله بین نیمکت نشینان و بازیکنان اصلی کمتر از گذشته شود.

وی درباره جذب بازیکنانی نظیر سروش رفیعی و مهدی ترابی اظهار داشت: اینکه پرسپولیس توانست در ابتدای فصل با چنین بازیکنانی قرارداد ببندد حرکت بسیار خوبی بود و نشان داد نمی خواهد از سایر تیم ها عقب بیافتد. اما به نظرم پرسپولیس باز هم بازیکن می خواهد تا بتواند حضوری قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

عبدی درباره پیش بینی خود از عملکرد پرسپولیس در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: به هر حال پرسپولیس توانسته است به نایب قهرمانی آسیا برسد. بدون شک حریفان این تیم از همین مرحله گروهی حساب ویژه ای روی پرسپولیس باز و خودشان را آماده می کنند تا بهترین نمایش را مقابل پرسپولیس داشته باشند. با تمام این تفاسیر باید تاکید کنم که اتحاد تیمی پرسپولیس مهم ترین نکته است که مسیر موفقیت پرسپولیس را هموار کرد. حالا باید بازیکنان جدید خودشان را در قالب این تیم منسجم قرار دهند.

۱۳۹۷/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...