نسخه چاپی

فواید طرح شهردار مدارس برای دانش آموزان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بیان كرد: نگاه ما به طرح شهرداران مدارس، نگاهی سمبولیك نیست و در واقع در راستای اجرای این طرح، دانش آموزان با مدیریت شهری آشنا می‌شوند تا در آینده در سطوح مختلف كشور به خوبی خدمات رسانی كنند.

به گزارش نما، ولی الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بیستمین دوره آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس که امروز (یکشنبه 25 آذر ماه) در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: نه تنها آینده بلکه امروز کشور نیز در دستان دانش آموزان است و امیدواریم نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح جهانی بدرخشند.

وی افزود: طرح شهردار مدارس از طرح‌های بسیار خوب و پر محتوای دو دهه اخیر است.

شجاع پوریان گفت: سعی داریم تا در آینده‌ای نزدیک انتخابات شهرداران مدارس را در سراسر مدارس شهر تهران عملیاتی کنیم.

وی افزود: نگاه ما به طرح شهرداران مدارس، نگاهی سمبولیک نیست و در واقع در راستای اجرای این طرح، دانش آموزان با مدیریت شهری آشنا می‌شوند تا در آینده در سطوح مختلف کشور به خوبی خدمات رسانی کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بیان کرد: در این دوره از انتخابات، دبیرخانه شهرداران مدارس در اداره کل شهروندی معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران تشکیل شد و سعی داریم تا کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های متعددی را برای شهرداران منتخب در مدارس برگزار کنیم.

شجاع پوریان تصریح کرد: اجرای این طرح، سرانجام فرآیند حضور دانش آموزان را در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و شورای شهر فراهم خواهد کرد.

۱۳۹۷/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...