نسخه چاپی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور

یك عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور را قرائت كرد.

به گزارش نما، متن این تذکرات را علی اصغر یوسف نژاد به شرح زیر بیان‌ کرد.

شریف‌پور نماینده ماکو به وزیر بهداشت و درمان: دستور فرمایید پروژه‌ها قبل از تکمیل و تجهیز به دست شما افتتاح نشود. به عنوان مثال توسعه بیمارستان شهید بهشتی چالدوران و مرکز جامع این گونه افتتاح شده است.

رنجبرزاده، نماینده اسد آباد به وزیر جهاد کشاورزی: محصول سیب زمینی در استان همدان به ویژه‌ شهرستان اسدآباد به علت عدم امکان صادرات این محصول و پایین بودن قیمت آن در داخل هزینه‌های کاشت و برداشت و عرضه آن به بازار کافی نیست و کشاورزان در حال‌ ضرر کردن هستند . ضرورت دارد امکان صادرات سیب زمینی فراهم شود.

سلیمانی، نماینده کنگاور به رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: تاسی در تامین و پرداخت اعتبارات مورد نیاز در ایجاد کانال های انتقال آب و احداث جاده بین المزارع. به رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای رفع رکود عملیات در راه‌های ارتباطی حوزه انتخابیه و پرداخت مطالبات پیمانکاران ذی ربط آن .

گودرزی، نماینده بروجرد به وزیر کشور: لزوم پیگیری و رسیدگی به وضعیت شهرداری بروجرد و حل مشکل کارگران مظلوم که حدود هشت ماهی است که حقوق دریافت نکرده اند.

شریعت نژاد، نماینده مردم تنکابن به وزیر کشاورزی: سامان دادن به وضعیت نابسامان سازمان جنگل‌ها و مراتع و منابع طبیعی کشور.

محمود زاده به همراه 9 تن از نمایندگان به رییس جمهور: دلیل بی تفاوتی مسئولان و دستگاه‌های متولی در عدم جلوگیری و تاراج درختان غرب کشور و جنگل‌های زاگرس توسط عده‌ای سودجو چیست؟

محمودزاده به همراه چهار تن از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت: به چه دلیل اجازه صادرات محصولات مازاد کشاورزی از جمله سیب زمینی و گوجه فرنگی به خارج از کشور داده نمی‌شود؟

قاضی پور، نماینده مردم ارومیه و محجوب نماینده تهران به رییس جمهور و وزرای راه و شهرسازی و نفت و صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی : تقویت صنعت کشتی سازی در ایران با دادن سفارش ساخت داخلی کشتی میسر است.

قاضی پور و محجوب به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت تعیین تکلیف گروه ملی فولاد خوزستان بر اساس تضمین آینده این گروه و حفظ اشتغال کارگران آن .

قاضی پور، محجوب و رضایی به وزیر راه و شهرسازی: جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما توسط چارتر کنندگان .

محجوب نماینده شهر تهران به وزیر اقتصاد و دارایی و وزیر ورزش و جوانان : دقت در واگذاری باشگاه‌ها و واحدهای فرهنگی ــ ورزشی استقلال و پرسپولیس و نظیر آنها .

قاضی پور و محجوب به وزیر صنعت، معدن و تجارت ضرورت حمایت از صنایع پلاستیک با توجه به تعطیلی بیش از 176 واحد و جلوگیری از تعطیلی بیشتر کارگاه‌های تولیدی.

کرد، نماینده خاش به رییس جمهور: چرا تخصیص اعتبارات پروژه‌ها به صورت اوراق اسناد خزانه‌ای است؟

نادری، نماینده مردم اورامانات به وزیر راه و شهرسازی: بی توجهی به جاده های اورامانات و وعده‌های تو خالی معاون وزیر و رییس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور .

یار محمدی، نماینده مردم زاهدان به وزیر بهداشت و درمان: در جهت اخذ تاییدیه کمیسیون ماده "23" برای احداث بیمارستان 500 تختخوابی شهر زاهدان تسریع نمایید.

سلامی، نماینده مردم خاف به وزیر راه و شهرسازی: اقدام عاجل در تخصیص اعتبار و تکمیل چهار بانده شده شدن جاده تربت حیدریه. با توجه به تردد گسترده ماشین‌های سنگین و کشته شدن تعداد زیادی از همشهریان در تصادفات رانندگی .

پژمانفر، نماینده مردم مشهد به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تامین واگن جهت انجام صادرات استان خراسان رضوی از طریق سیستم ریلی. به وزیر امور خارجه: لزوم پیگیری تحویل واگن سر پوشیده امدادی به استان خراسان رضوی از سوی کشور ترکمنستان.

کرد نماینده مردم خاش به وزیر آموزش و پرورش: معلمان خرید خدمت در حوزه انتخابیه بنده از ابتدای سال 97 تاکنون حق الزحمه تدریس را دریافت نکرده‌اند.

احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر به وزیر نیرو: علت عدم اجرای دور دوم تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس چیست؟

۱۳۹۷/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...