نسخه چاپی

۱.۹ میلیارد تومان برای مهاجمی كه فقط یگ گل زد!

شنیده می‌شود مبلغی كه مسئولان باشگاه استقلال و گروه برای جدایی توافق كرده‌اند حدود ۱۵۰ هزار یورو بوده است.

به گزارش نما، نوسانات ارزی اخیر کشور مشکلات زیادی را برای باشگاه‌هایی که مربی و بازیکن خارجی داشته یا قصد جذب آن را دارند بوجود آورده و در این بین درایت مدیران باشگاه‌ها در جذب مربیان و بازیکنان باکیفیت که فاصله با مربیان و بازیکنان و مربیان ایرانی دارند مانع از هدر رفت منابع ارزی باشگاه‌ها می‌شود.

اما این موضوع در اکثر باشگاه‌های دولتی و خصولتی فوتبال ایران رعایت نمی‌شود و نکته جالب اینکه مدیران باشگاه‌ها پس از ترک میز خود پاسخگو هم نخواهند بود. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در این بین زبانزد هستند و حتی مدیران آن‌ها محکوم به پرداخت غرامت به بازیکنانی شده‌اند که یک دقیقه هم برای تیمشان بازی نکرده یا دقایق خیلی کمی بازی کرده‌اند.

جدایی توافقی نیومایر و الحاجی گرو از استقلال هم یکی ازاین نمونه‌هاست و قطعا باشگاه استقلال برای آنکه کار به شکایت به فیفا نکشد مبلغی را به صورت توافقی به این بازیکنان باید بپردازد. در همین راستا شنیده می‌شود مبلغ توافقی گرو برای جدایی از استقلال حدود ۱۵۰ هزار یورو است. یعنی باشگاه استقلال باید برای مهاجمی که یک نیم فصل فقط یک گل زد چیزی حدود ۱.۹ میلیارد تومان بپردازد.

در این میان باید دید چه کسی در باشگاه استقلال پاسخگوی هدرفت این منابع مالی خواهد بود و سرمربی آلمانی تیم با توجه به اصرار به جذب این بازیکن نیجریه‌ای با وجود کارنامه ضعیف ۲ فصل اخیر وی در لیگ سوئد چه پاسخی خواهد داشت؟

۱۳۹۷/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...