نسخه چاپی

تذكر نمایندگان به رئیس جمهور

تعدادی از نمایندگان در تذكری به رئیس‌جمهور عنوان كردند كه دلیل بی‌تفاوتی مسئولین و دستگاه‌های متولی در رابطه با عدم جلوگیری از قلع و قم و تاراج درختان مناطق غرب كشور و جنگل‌های زاگرس توسط عده‌ای سودجو چیست.

به گزارش نما، تذکرات کتبی نماینگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 25 اذر 97) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

عین‌الله شریف‌پور نماینده مردم ماکو در تذکری به وزیر بهداشت عنوان کرد که دستور فرمایید پروژه‌ها قبل از تکمیل و تجهیز حداقل با دست شما افتتاح نشود.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در تذکری به وزیر کشور خواستار حل مشکل کارگران شهرداری بروجرد شد و عنوان کرد که این کارگران هشت ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند.

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار سامان‌ دادن به وضعیت نابسامان سازمان جنگل‌ها، مراتع‌، آبخیزداری و منابع طبیعی کشور شد.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به اتفاق 9 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که دلیل بی‌تفاوتی مسئولین و دستگاه‌های متولی در رابطه با عدم جلوگیری از قلع و قم و تاراج درختان مناطق غرب کشور و جنگل‌های زاگرس توسط عده‌ای سودجو چیست.

نادر قاضی‌پور،‌علیرضا محجوب و محمدرضا رضایی کوچی نمایندگان ارومیه، تهران و جهرم در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما توسط چارتر کنندگان شدند.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزرای اقتصاد و صنعت خواستار تسریع در واردات مواد اولیه کارخانجات زیرساخت در گمرکات ایران شدند.

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در تذکری به وزرای اقتصاد و ورزش خواستار دقت در واگذاری باشگاه‌ها و واحدهای فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس و نظایر آن شد.

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به وزیر امور خارجه لزوم پیگیری تحویل واگن‌های سرپوشیده امدادی به استان خراسان رضوی از سوی کشور ترکمنستان را متذکر شد.


۱۳۹۷/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...