نسخه چاپی

برانكو بیشتر از همه ما انگیزه قهرمانی دارد

مهدی شریفی كه در نیم فصل اول به دلیل محرومیت پرسپولیس از جذب بازیكن نتوانست به میدان برود امیدوار است در نیم فصل دوم با تیم محبوبش به قهرمانی برسد.



به گزارش نما، مهدی شریفی یکی از بازیکنانی است که با انگیزه‌های متفاوتی در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست. خودش اعتقاد دارد کمتر کسی حاضر می‌شود تا این حد صبر داشته باشد و یک نیم‌فصل کامل فقط با تیمی تمرین کند تا در نیم‌فصل دوم به میدان برود.

او در ابتدای صحبتش گفت: «از زمانی که قبول کردم نیم‌فصل به خاطر شرایط پرسپولیس بیرون بنشینم و بازی‌ها را ببینم، هیچ وقت انگیزه‌هایم را از دست ندادم، چون می‌دانستم چرا این کار را می‌کنم. من همیشه در طول تمرینات تلاش کردم یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس باشم و انگیزه‌های خودم را نشان بدهم.»

این بازیکن که شماره ۱۰ تیم را به تن می‌کند، افزود: «همواره کار خودم را می‌کردم و حتی برایم مهم نبود که به خاطر محرومیت پرسپولیس، نمی‌توانم در لیست بازیکنان باشم، فقط به این فکر می‌کردم که همیشه خودم را در بهترین فرم ممکن حفظ کنم. حالا برای شروع تمرینات بدنسازی نیز چنین حسی دارم و می‌خواهم در قطر هم با تمام وجودم بدنسازی را پشت‌سر بگذارم.»

مهاجم جدید سرخپوشان که از سپاهان و شهر اصفهان آمده، در ادامه گفت: «کسی که به پرسپولیس می‌آید، با جو جدیدی آشنا می‌شود. در تیم ما، همه از قهرمانی حرف می‌زنند؛ از بازیکنان گرفته تا هواداران. حتی می‌توانم بگویم انگیزه‌های برانکو از همه ما برای رسیدن به قهرمانی سوم بیشتر است. با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، من و سایر بازیکنان به تیم اصلی اضافه می‌شویم و برای کمک کردن به پرسپولیس تلاش می‌کنیم.»

شریفی درخصوص ادامه بازی‌های تیمش گفت: «شاید کار در نیم‌فصل دوم سخت‌تر شود و به قول فوتبالی‌ها، دروازه‌ها کوچک‌تر باشد، اما پرسپولیس تیمی نیست که به این سادگی از خواسته‌هایش کوتاه بیاید. همه ما بازیکنان باتجربه‌ای هستیم. من در پرسپولیس هیچ بازیکنی را نمی‌بینم که کارنامه و تجربه نداشته باشد. یا بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی بوده‌اند، یا در ترکیب اصلی پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌اند و یا توانایی‌های جذابی را در تیم‌های دیگر به نمایش گذاشته‌اند. این شرایط می‌تواند برای همه ما در جهت هدفی که داریم، تعیین‌کننده باشد. به همین خاطر است که می‌گویم در ادامه فصل بدون شک می‌خواهیم به دنبال قهرمانی برویم.»


۱۳۹۷/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...