نسخه چاپی

آخرین وضعیت كیفی هوای پایتخت

شهبازی گفت: پیش‌بینی‌های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار به‌ویژه در صبحگاه امروز (۲۰ دی ماه) است و برای برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متربرثانیه از سمت نواحی غربی - شمال غربی انتظار می‌رود.

به گزارش نما، مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز (۲۰ دی ماه) در شرایط سالم است و احتمال می‌رود وزش باد شدید در برخی ساعات افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال داشته باشد.

حسین شهبازی افزود: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار به‌ویژه در صبحگاه امروز (۲۰ دی ماه) است و برای برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متربرثانیه از سمت نواحی غربی - شمال غربی انتظار می‌رود.

وی در ادامه گفت: به‌تدریج با کاهش میزان ناپایداری جوی تا فردا (۲۱ دی ماه) از سرعت باد کاسته خواهد شد و برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه پیش‌بینی می شود.

به گفته شهبازی دما تا روز پایانی هفته افزایش جزئی خواهد یافت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افز.د: با کاهش میزان ناپایداری جوی طی فردا (۲۱ دی ماه) غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق به‌طور نسبی افزایش می‌یابد.

شهبازی در پایان با بیان اینکه میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ و هوا در شرایط سالم بود،گفت: این شاخص هم‌اکنون ۴۳ و هوا در شرایط پاک است.

۱۳۹۷/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...