نسخه چاپی

آغاز هفته هفدهم لیگ برتر با بازی پرسپولیس و فولاد + حواشی كنفرانس مطبوعاتی قلعه نویی

امروز 21 بهمن هفته هفدهم لیگ برتر با انجام پنج بازی آغاز میشود كه در حساس ترین دیدار فولاد خوزستان از ساعت 15 در مقابل پرسپولیس قرارمیگیرد

به گزارش نما، امروز 21 بهمن هفته هفدهم لیگ برتر با انجام پنج بازی آغاز میشود که در حساس ترین دیدار فولاد خوزستان از ساعت 15 در مقابل پرسپولیس قرارمیگیرد و سپاهان هم در اصفهان به مصاف سپید رود رشت میرود. در سایر دیدار های امروز ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان، پدیده شهر خودرو و استقلال خوزستان، نساجی مازندرا و تراکتورسازی تبریز با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

از مهمترین اخبار روز، حواشی قبل از آغاز هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کنفرانس خبری قبل از بازی سپاهان و سپید رود بود که امیر قلعنه نویی در آن حاضر شد ولی در اعتراض به ناداروی علیه سپاهان و محرومیت کیروش و هوادارانشان و اشاره به حوادث بازی با پرسپولیس، سکوت کرد و پاسخگوی خبرنگاران نبود و به جای او سیامک قلیچ خانی، مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان بیانیه ای را قرائت کرد. طبق آخرین اخبار این کار واکنش های زیادی را از سوی پیشکسوتان پرسپولیس از جمله میناوند به همراه داشت که در اینستاگرامش نوشت: نتیجه کارشناسی داوری آن بازی در برنامه نود این بود که پرسپولیس با نادیده گرفتن پنالتی روی عالیشاه متضرر شده بود نه سپاهانی که با فرافکنی دنبال توجیه عدم موفقیت در رقابت با تیم محروم از جذب بازیکن برانکو است. آقای قلعه‌نویی، اسم رمز شما، دشمن دیروز و رفیق امروزتان کی‌روش و دیگر رقبا شده حمایت از پرسپولیس بی‌آنکه حتی یک نمونه محکمه‌پسند داشته باشید، که اشاره به بررسی داوری بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان به داوری آقای فغانی در برنامه نود داشت.

هم اکنون و قبل از اغاز هفته هفدهم، پرسپولیس با 34 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سپاهان و پدیده با 32 و 31 امتیاز در رتبه های دوم و سوم هستند.

آخرین اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.

۱۳۹۷/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...