نسخه چاپی

امروز؛ آغاز ثبت‌نام مجدد آزمون كارشناسی ارشد ۹۸

توكلی گفت: ثبت نام مجدد آزمون كارشناسی ارشد سال ۹۸ از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش نما، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش ، درباره فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ اظهار کرد: متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد و بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور می‌توانند در فرصت مجدد که از روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه آغاز می‌شود در این آزمون شرکت ککند.

وی ادامه داد: مهلت ثبت نام تا پایان روز چهارشنبه اول اسفند ۹۷ ادامه دارد و داوطلبان با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنما می‌توانند در فرصت مجدد این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی درباره شرایط ثبت نام مطرح کرد: افرادی که دارای شرایط اعلام شده باشند می‌توانند حداکثر در ۲ رشته امتحانی از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنما، ثبت‌نام را انجام دهند.

مشاور عالی سازمان سنجش یاداوری کرد: ثبت‌نام به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان در ۶ گروه آموزشی و ۱۲۶ کدرشته انجام می‌شود؛ هزینه ثبت نام ۴۵۰ هزار ریال (۴۵ هزار تومان) است که افراد باید توسط کارت‌های شبکه بانکی شتاب آن را پرداخت کنند.

۱۳۹۷/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...