نسخه چاپی

لزوم توجه و اهتمام دستگاه‌ها به مسائل زیست محیطی در تهران

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران بر لزوم توجه و اهتمام دستگاه‌ها به مسائل زیست محیطی در استان تهران تاكید كرد.

به گزارش نما، محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز با حضور کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور به منظور بررسی وضعیت رسیدگی به بوی نامطبوع غرب استان و محور فرودگاه امام خمینی رحمت الله علیه به منطقه اسلامشهر، واوان و کهریزک سفر کرده و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این باره قرار گرفت.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه این سفر با اشاره به لزوم توجه و اهتمام دستگاه‌ها به مسائل زیست محیطی در استان تهران اظهار داشت: یکی از چالشهای اساسی استان تهران در حوزه زیست محیطی است و در راستای پرداختن به این مسائل به تمام صاحبان صنایع که در جنوب تهران مستقر هستند اعلام کردیم تا برای ارتقای فرهنگ زیست محیطی نسبت به رسیدگی جدی به وضعیت فاضلابهای کارخانجات خود اقدام کنند.

وی افزود: استانداری تهران نیز در راستای همراهی با این اقدامات مفید و موثر این آمادگی را دارد تا با فراهم کردن بستر مناسب و هماهنگیهای لازم نسبت به ارائه تسهیلات بانکی به بنگاه‌ها اقدام کند.

بندپی افزود: امیدواریم تا با اقدامات لازم همه دستگاه‌ها و فراهم کردن شرایط فاضلاب مناسب در کارخانجات منطقه شاهد کاهش آلاینده ها در جنوب و جنوب غرب استان تهران باشیم.

مقام عالی دولت در استان تهران تصریح کرد: همچنین باید شرایط مختلف بررسی و واکاوی علمی و کارشناسی شود تا با فروش پساب ها کارخانجات به صنایع مورد نیاز و یا با تمهید تدابیر لازم برای عدم تداخل این غذاها با سایر آبهای منطقه شرایط لازم برای کاهش آلایندگی ها را فراهم کنیم.

محسنی بندپی در پایان نیز خاطرنشان کرد: هر کدام از صاحبان صنایع که برای تصفیه فاضلاب کارخانجات خود نیاز به تسهیلات داشته باشند استانداری تهران آمادگی لازم جهت فراهم کردن شرایط این مهم را اعلام میکند.

۱۳۹۷/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...