نسخه چاپی

بیچاره آن دانشجو!

عکس خبري -بيچاره آن دانشجو!

صادق زیباكلام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته است: «پوشش خبری رسانه‌های حكومتی ایران از تلفات انسانی در غزه و اسرائیل به نحو باور نكردنی یكسویه و جانبدارانه است.

صادق زیباکلام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته است: «پوشش خبری رسانه‌های حکومتی ایران از تلفات انسانی در غزه و اسرائیل به نحو باور نکردنی یکسویه و جانبدارانه است. تلفات اسرائیلی‌ها را «معدوم شدن صهیونیست‌های جنایتکار» عنوان می‌کنند و از فلسطینی‌ها به عنوان شهدای بی‌دفاع مظلوم نام می‌برند. در حالی که هر دو قربانیان بی‌گناه خشونت هستند.»
جملاتی که آنقدر بیخود و مضحک هستند که حتی نیازی به نقد یا پاسخگویی ندارد! اما در این میان باید به حال آن دانشگاهی که از بیت‌المال مسلمین اداره می‌شود و به حال آن دانشجویی که علم سیاست را در کلاس چنین استادی می‌آموزد، گریست! فردی که حتی ابتدایی‌ترین مباحث، مانند تفاوت میان اشغالگر و آزادیخواه را نمی‌داند یا نمی‌خواهد بداند! فردی که در حالی عنوان استاد دانشگاهی را یدک می‌کشد که مبارزه فلسطینیان برای بیرون راندن غاصبان صهیونیست را خشونت می‌داند و بر نسل‌کشی 60 ساله رژیم غاصب صهیونیستی چشم می‌بندد و آن را با دفاع از جان و مال و سرزمین از سوی فلسطینیان همسان می‌کند، چطور کفایت تکیه بر کرسی استاد دانشگاهی را یافته است! او چگونه استاد علوم سیاسی است که نمی‌داند آنان که «قربانیان بی‌گناه خشونت» می‌نامد، همان شهرک‌نشینانی هستند که بر اساس کنوانسیون چهارم ژنو، اسکان‌شان غیر قانونی است و سازمان ملل بارها بر این موضوع تأکید کرده است؟ سازمان مللی که زیباکلام و همفکرانش مدام مصوبات و معاهدات آن و کنوانسیون‌های مشابه آن را برای جمهوری اسلامی ایران لازم‌الاجرا می‌دانند و می‌گویند ما چاره‌ای جز پذیرش آنها نداریم! چگونه است که به ناگاه و در مواجهه با رژیم صهیونیستی این قدر ساده برای آنها بی‌اعتبار می‌شود و هیچ اهمیتی برای آن قائل نیستند؟!

۱۳۹۸/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...