نسخه چاپی

حداكثر قیمت هر كیلو پیاز ۲ هزار تومان

صابری گفت: هم اكنون قیمت هر كیلو پیاز در میدان مركزی میوه و تره بار به یك هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان رسیده است كه كاهش مجدد نرخ به زیان كشاورزان است.هندوانه تنها محصول پرمشتری ماه مبارك رمضان بوده كه قیمت آن نسبت به هفته‌های اخیر تا حدودی كاهش یافته است.

به گزارش نما، رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی میوه و تره با از کاهش قیمت پیاز خبر داد و گفت: هندوانه تنها محصول پرمشتری ماه مبارک رمضان بوده که قیمت آن نسبت به هفته‌های اخیر تا حدودی کاهش یافته است.

وی درباره آخرین وضعیت قیمت میوه‌های نوبرانه افزود: هم اکنون هلو پیش رس وارد بازار شده و طی ۱۰ روز آینده مابقی میوه‌های نوبرانه عرضه خواهد شد.

صابری از کاهش قیمت گوجه سبز در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوجه سبز ۱۵ تا ۲۰ هزار و هلو پیش رس ۷ تا ۸ هزارتومان است.
قیمت سیب زمینی به زودی در بازار متعادل می‌شود

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار با اشاره به اینکه تقاضای چندانی برای خرید میوه در ماه مبارک رمضان وجود ندارد، بیان کرد: هندوانه تنها محصول پرمشتری این ماه بوده که قیمت آن نسبت به هفته‌های اخیر تا حدودی کاهش یافته است.

صابری ادامه داد: با توجه به فراوانی عرضه بخشی از هندوانه تولیدی به بازار‌های هدف صادر می‌شود که این امر از زیان کشاورزان جلوگ

۱۳۹۸/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...