نسخه چاپی

اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی درباره شهادت عضو فقید شورای مركزی:

خون پاك شهید خرسند در امتداد شهدای محراب است

عکس خبري -خون پاک شهيد خرسند در امتداد شهداي محراب است

این جنایت علیه یك روحانی پاكباخته و مجاهد در راه ارزش‌های اسلامی و مدافع حقوق مردم كه سابقه جانبازی در دفاع مقدس داشت و به حضور در كنار مردم و پیگیری مطالبات آنها شهره بود، بخشی از تلاش‌ها برای هجمه به انقلاب اسلامی و روحانیت پیشرو در حل مشكلات كشور است.

حزب موتلفه اسلامی درباره شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد خرسند» عضو فقید شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا الیه راجعون

حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی و امام‌جمعه تلاشگر کازرون در سحرگاه 23رمضان در حالی که از مراسم معنوی احیا بازمی‌گشت، به شهادت رسید.

این جنایت علیه یک روحانی پاکباخته و مجاهد در راه ارزش‌های اسلامی و مدافع حقوق مردم که سابقه جانبازی در دفاع مقدس داشت و به حضور در کنار مردم و پیگیری مطالبات آنها شهره بود، بخشی از تلاش‌ها برای هجمه به انقلاب اسلامی و روحانیت پیشرو در حل مشکلات کشور است.

شهادت در ایام قدر آرزوی هر مؤمن است و شهید حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خرسند به این فخر و زیور آراسته گردید. بدون شک خون پاک این مجاهد راستین در راستای شهادت شهدای محراب و دیگر یاران حزب مؤتلفه اسلامی می‌باشد که همواره رسواگر دست‌های ناپاک ضدانقلاب و استکبار جهانی بوده است.

حزب مؤتلفه اسلامی ضمن تسلیت شهادت این عالم بصیر به محضر امام زمان علیه السلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و مردم شریف شهرستان کازرون و همچنین اعضای حزب مؤتلفه اسلامی، خواستار هرچه سریع‌تر روشن شدن ابعاد آن برای افکار عمومی است.

۱۳۹۸/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...