نسخه چاپی

طرح جایگزین زوج و فرد از هفته آینده اجرایی می شود

عمار سعیدیان‌فر با تأكید بر اینكه طرح كنترل كاهش آلودگی هوا صد درصد اجرا می‌شود، گفت: آغاز اجرای این طرح از ابتدای تیر است و رانندگان تهرانی و غیز تهرانی در صورت ثبت‌نام در سایت «تهران من» در صورت ثبت‌نام به ترتیب از 20 و 15 روز تردد رایگان در محدوده طرح كنترل كاهش آلودگی هوا در هر فصل برخوردار می‌شوند.

به گزارش نما، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در ارتباط با سهمیه‌های طرح ترافیک،‌گفت: همه کسانی که از تخفیف‌های طرح ترافیک به صورت سهمیه برخوردار شده‌اند طرح ترافیک سال 97 آنها تا ابتدای تیر تمدید شد.

اخبار اجتماعی- وی با تأکید بر اینکه طرح کنترل کاهش آلودگی هوا صد درصد اجرا می‌شود، گفت: آغاز اجرای این طرح از ابتدای تیر است و رانندگان تهرانی و غیز تهرانی در صورت ثبت‌نام در سایت «تهران من» در صورت ثبت‌نام به ترتیب از 20 و 15 روز تردد رایگان در محدوده طرح کنترل کاهش آلودگی هوا در هر فصل برخوردار می‌شوند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌هاو طرح‌های ترافیک گفت: عوارض طرح کاهش آلودگی هو 50 درصد طرح ترافیک است و رانندگان یک ماه فرصت دارند که عوارض خود را پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت پرداخت نشدن عوارض تا فرصت یک ماهه علاوه بر جریمه پلیس عوارض نیز اخذ خواهد شد.

۱۳۹۸/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...