نسخه چاپی

ائتلاف سعودی یك روستا را در غرب یمن آتش زد

كپی برابر اصل!

عکس خبري -کپي برابر اصل!

تصاویر را كه نگاه كنید به سختی می‌توانید تشخیص بدهید فاجعه در سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه رخ داده است یا جنایت جدید مزدوران سعودی در یمن است!

تصاویر را که نگاه کنید به سختی می‌توانید تشخیص بدهید فاجعه در سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه رخ داده است یا جنایت جدید مزدوران سعودی در یمن است! درست شبیه فجایعی که نظامیان صهیونیست در چند دهه اشغالگری در فلسطین رقم زده‌اند، این روزها به دست نظامیان سعودی در یمن در حال تکرار است! در تازه‌ترین نمونه، آنها به سبک رژیم غاصب صهیونیستی روستایی در منطقه «بیت الفقیه» استان الحدیده را با حملات هوایی و توپخانه‌ای به آتش کشیدند و همه خانه‌های این روستا را تخریب کردند! اما این همه شباهت این دو رژیم جنایت‌کار نیست! مردم یمن نیز امروز مانند ساکنان نوار غزه در محاصره شدید قرار دارند و شاهزادگان سعودی مانند دوستان‌شان در تل‌آویو راه را بر عبور غذا و دارو بسته‌اند.
عربستان نیز همچون رژیم صهیونیستی همه جنایات سیاه خود را با حمایت کاخ سفید انجام می‌دهد، آل‌سعود هم مانند صهیونیست‌ها با حمایت سران قاره سبز آتش بر سر مردم یمن می‌ریزد و گویا هر دوی این رژیم‌های سفاک از مصونیت بین‌المللی برخوردارند. همه نهادها و سازمان‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر، مدعی انسانیت، مدعی حمایت از مظلوم در برابر این همه ظلم و نقض آشکار حقوق انسانی سکوت اختیار کرده‌اند و گویا هیچ جنگی در میان نیست! هیچ فاجعه انسانی در یمن و نوار غزه وجود ندارد! همان سکوت مرگباری که سران مرتجع برخی کشورهای عربی و اسلامی در برابر مسئله فلسطین اختیار کردند، در مسئله یمن نیز در حال تکرار است. گویا مردمان یمن و فلسطین به زبانی دیگر سخن می‌گویند و از تبار و قومی دیگرند؛ انگار آنها پیامبری دیگر دارند و بر قبله‌ای دیگر نماز می‌گزارند و نسبتی با مسلمانی ندارند!
اما به فضل الهی شباهت اصلی این دو رژیم را نه سلاح‌های ساخت آمریکا و انگلیس و... و نه سکوت بی‌پایان مدعیان حقوق بشر و حکام بی‌خاصیت عرب، بلکه مقاومت اسلامی رقم خواهد زد، سرنوشتی که عبارت است از «شکست مفتضحانه».

۱۳۹۸/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...