نسخه چاپی

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی:

اقتدار امروز ایران مقابل آمریكا تداوم خط شهدای مؤتلفه اسلامی است

عکس خبري -اقتدار امروز ايران مقابل آمريکا تداوم خط شهداي مؤتلفه اسلامي است

دبیركل حزب مؤتلفه اسلامی سخنان محمد بخارایی در دادگاه را یادآوری كرد كه فریاد برآورد «من اولین گلوله را به سینه دشمن رها كردم یعنی كه هان ای جوانان مسلمان به پیش» و افزود: بر اثر آن تربیت و آن جهاد راه شهدا و خط استكبار ستیزی تا امروز ادامه دارد.

اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت غریبانه شهدای مؤتلفه اسلامی عصر جمعه بر مزار آن شهدا در آستان مقدس امامزاده هادی(ع) برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد شهدای 26 خردادماه، شهیدان امانی، بخارایی، صفارهرندی و نیک‌نژاد و نیز دیگر همراهان آنها در عملیات بدر همچون شهیدان عراقی، اندرزگو و مرحوم عسکراولادی به تداوم خط شهادت آنها تا امروز اشاره کرد و شهادت شهید اخیر مؤتلفه اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد خرسند توسط مزدوران آمریکا دانست.
وی با اشاره به اینکه شهدای مؤتلفه اسلامی، در مقابله با کاپیتولاسیون آمریکایی اقدام کردند، یادآور شد: آمریکا دو نقشه داشت، یکی براندازی اسلام در پوشش اصلاحات و با ظاهر رفرانداوم مردمی که امام این توطئه را در هم شکاند، با استنصاری که از مردم برای یاری اسلام داشت و لبیکی که ملت ما گفت. در آن مرحله اعضای مؤتلفه از جمله شهید امانی به یاری امام برای آگاه‌سازی عمومی شتافتند. وقتی مزدوران آمریکا نتوانستند با فریب مردمی هدف خود را پیش ببرند، دست به سرکوب و دستگیری زد و کشتار مدرسه فیضیه و 15 خرداد سال 1342 نیز از همین اقدامات ظالمانه بود.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: آمریکایی ها زمانی که دیدند با این اقدامات به نتیجه‌ای نرسیدند، اقدام به تصویب قانون کاپیتولاسیون برای مصونیت آمریکا در برابر هر جنایتی کردند؛ در این هنگام بود که امام راحل مجددا قیام کردند و این شهیدان در مقابله با کاپیتولاسیون آمریکایی جان خود را نثار انقلاب اسلامی کردند.
همرزم شهدای مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: زمانی که از شهید امانی پرسیده شد شما چرا اعتراض کردید گفت امام و مرجع تقلید ما فرمودند «والله کبیره کرده است هرکس فریاد نزند.» ما دیدیم فقط صدای فریاد از لوله سلاح است که صدایش در جهان خواهد پیچید.
بادامچیان با اشاره به نظر نمایندگان امام در موتلفه ، شهیدان آیت الله مطهری و آیت الله بهشتی مبنی بر ضرورت این عملیات و کسب فتوای آن از آیت الله العظمی میلانی در شرایط عدم دسترسی به امام، افزود: مرحوم شهید امانی و دیگر یارانشان سالها دنبال این بودند که یار امام زمان باشند و سرباز امام زمان تربیت کنند.
وی با اشاره به نمونه‌ای از تبلیغ‌های شهید امانی برای توجه دلها به سوی امام زمان، گفت: شهید امانی تابستان‌ها هر دو هفته یکبار نوجوانان را به اردوی تفریحی می‌برد، شعر زیبایی بر روی قبض این اردو نوشته بود که «ای صبح روشن از افق معدلت در آی، ما را زیاده طاقت این شام تار نیست» .
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی سخنان محمد بخارایی در دادگاه را یادآوری کرد که فریاد برآورد «من اولین گلوله را به سینه دشمن رها کردم یعنی که هان ای جوانان مسلمان به پیش» و افزود: بر اثر آن تربیت و آن جهاد راه شهدا و خط استکبار ستیزی تا امروز ادامه دارد. شهدای موتلفه با شهادت و جهاد خودشان نشان دادند که باید از ولی امر مسلمین و نائب امام زمان(عج) که مقتدرانه در مقابل مظهر استکبار، استعمار، سلطه طلبی، زورگویی و قلدری یعنی آقای ترامپ ایستادند و در مقابل فرستاده او که پیام آورده بود، این‌گونه تحقیر کردند و فرمودند که او اصلا شایسته مبادله پیام نیست؛ حمایت کنیم و به خاطر وجود رهبری چنین مقتدر شکر الهی را به جای آوریم.
وی همچنین در سخنانی دیگر، بیانات رهبری را در دیدار اساتید دانشگاه، مراسم چهاردهم خرداد و سی امین سالگرد ارتحال امام (ره)، مراسم عید سعید فطر و دیدار مسئولین نظام مهم دانست و تأکید کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود رهبران عرب منطقه را نصیحت کردند تا به مواضع اسلام و قرآن بازگردند و از کشتار بی رحمانه مردم یمن و هم صدایی با رژیم اشغالگر قدس دست بردارند.
بادامچیان در پایان سخنانش اظهار داشت: «نه» به مذاکره با آمریکای جهانخوار محور سخنان معظم له بود که دستگاه دیپلماسی کشور باید به آن توجه کنند و سخن آخر، مقاومت و مقاومت و مقاومت به عنوان تنها راه باقی مانده در برابر شرارت دشمنان اسلام است. ما اطمینان داریم استمرار مبارزه و مقاومت در برابر آمریکا آنها را وادار به عقب نشینی می‌کند و پیروزی از آن ملت ایران است.
در مراسم برگزار شده در ابن‌بابویه و بر سر مزار شهدای منادی عزت و استقلال ایران اسلامی، همچنین آیت الله صدیقی با تجلیل از شهدای مؤتلفه اسلامی گفت: حیات انسانی انسان ها به وجود مقدس امام زمان(عج) بستگی دارد؛ بنابراین حیات طیبه انسان ها در گرو ظهور حضرت است.
امام جمعه موقت تهران افزود: بسیار از انسان ها امام زمان(عج) را برای رفع مشکلات و شفای بیماری خود می خواهند، اما شهدا چنین نبودند و حضرت را تنها برای خودشان می خواستند.
وی با بیان اینکه توحید واقعی به ولایت‌پذیری نیاز دارد، تاکید کرد: جان منتظران واقعی تشنه عدالت و بندگی الهی است و نمی‌توانند ظلم را تحمل کنند برای ظهور امام عصر(عج) همه مردم باید چنین حالتی داشته باشند، بنابراین تا وقتی تنفر و مبارزه با ظلم، طاغوت، فساد، فریب و دروغ مطالبه قلبی همه انسان‌ها نشود، ظهور رخ نخواهد داد.
وی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انتظار حقیقی را نشان داد، گفت: پیش از انقلاب برخی تصور می‌کردند که سازش با طاغوت و خواندن دعای ندبه برای ظهور کافی است اما امام راحل با انقلاب نشان دادند که برای ظهور باید از دنیا گذشته و جان برکف آماده حمایت و پشتیبانی از امام زمان(عج) شد، در این صورت است که ظهور رخ می‌دهد.



۱۳۹۸/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...