نسخه چاپی

تعطیلی 4 ماهه سریال «نفوذ»

جواد شمقدری كارگردان سریال «نفوذ» از وعده مدیران سیما برای جبران خسارت‌های وارده به این پروژه به دلیل تعطیلی چهار ماهه آن خبر داد.

به گزارش نما، جواد شمقدری درباره زمان تولید دوباره پروژه «نفوذ» و اینکه چه زمانی دوباره راه خواهد افتاد، بیان کرد: این پروژه از بهمن سال گذشته متوقف شد و اکنون چهار ماه است که سریال خوابیده است.

وی درباره اینکه چرا سریال‌های استراتژیک سیما باید با کمبود بودجه مواجه شوند، عنوان کرد: این سوال ما هم هست متاسفانه این نوع سوژه‌ها که باید مورد توجه قرار بگیرند با این مشکلات مواجه می‌شوند. البته به‌زودی مشخص می‌شود که تکلیف بودجه چه خواهد شد و طبق رایزنی‌هایی که داشته‌ایم مدیران گفته‌اند که در این زمینه جبران می‌کنند.

شمقدری با اشاره به مشکلاتی که با توقف یک سریال با پروداکشن سنگین رخ می‌دهد، اظهار کرد: وقتی پروژه‌ای با این هزینه، موقعیت و لوکیشن می‌خوابد، بازیگرها از دسترس خارج می‌شوند، امکان ایجاد همان موقعیت‌ها سخت است و قطعاً خسارات بیشتری عاید می‌شود.

وی درباره بازه تصویربرداری سریال «نفوذ» بعد از تولید دوباره کار بیان کرد: حدود ۳۰ درصد کار باقی مانده و هر زمان کار را دوباره شروع کنیم حداقل چند ماه فیلمبرداری خواهیم داشت.

کارگردان «نفوذ» در پایان گفت: فعلاً در حال گفتگو با مدیران هستیم که قول‌هایی داده‌اند که ظرف روزهای آینده پروژه راه بیفتد.

۱۳۹۸/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...