نسخه چاپی

«جان ویك ۳» موفق‌ترین فیلم گیشه تابستان هالیوود

فیلم سینمایی جان ویك ۳ به عنوان برنده بزرگ در گیشه تابستان هالیوود شناخته شد.

به گزارش نما، با این حال که کمپانی‌های مارول و دیزنی، بیشترین فروش را در گیشه تابستانه از آن خود کردند، اما از برخی جهات از فیلم جان ویک با بازی کیانو ریوز شکست خوردند.

اخبار فرهنگ و هنر _ بعد از اتمام هفته‌های آخر گیشه تابستان، شرکت اگزیبیتر ریلیشن، لیستی از ده فیلم پرفروش تابستان ۲۰۱۹ را منتشر کرد. در این لیست، فیلم سینمایی جان ویک در رقابت با فیم «گودزیلا» در رتبه دهم قرار گرفته است. اما نکته اینجاست که بودجه این فیلم ۷۵ میلیون دلار اعلام شده است که باعث شده جان ویک برنده بزرگ گیشه تابستان باشد چرا که این بودجه، پایین‌ترین مبلغ در لیست پرفروش هاست.

فیلم سینمایی «گودزیلا ۲» بودجه‌ای در حدود ۱۷۰ میلیون داشته است. حتی انیمیشن «زندگی مخفی حیوانات خانگی» نیز با هشتاد میلیون دلار بیشتر از جان ویک بودجه ساخت داشته است. «کارگاه پیکاچو» ۱۵۰ میلیون، «هابز و شاو» ۲۰۰ میلیون، «شیر شاه ۲۶۰ میلیون» و «انتقام جویان:پایان بازی» ۳۵۶ میلیون دلار بودجه به خود اختصاص داده اند که مبلغ‌های قابل توجهی است.

همچنین این شرکت اعلام کرد، تابستان امسال ۲۰ فیلم به صورت دنباله، نسخه‌های فرعی و ساخت مجدد منتشر شده اند که تنها ۳ فیلم «انتقام جویان» «مرد عنکبوتی» و «جان ویک» توانستند بیشتر از قسمت قبلی خود فروش بلیت داشته باشند. جان ویک دو برابر قسمت قبلی خود داشته است و به این ترتیب انتقام جویان را نیز پشت سر گذاشته است.

ساخت فیلم سینمایی «جان ویک ۴» نیز مدت‌ها قبل تایید شد و حتی تاریخ انتشار آن نیز مشخص است تا چاد اساهلسکی نشان دهد در خلق صحنه‌های اکشن خلاقیت زیادی داشته است.

۱۳۹۸/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...