نسخه چاپی

خیلی‌ها دوست دارند استقلال و پرسپولیس را زودتر از آسیا حذف كنند

منزوی در خصوص اینكه ظاهرا استقلالی‌ها فرصت ندارند و با توجه به تعطیلات خطر این باشگاه را تهدید می‌كند گفت: آن 2 روزی كه دوستان ما گفتند 2 روز اداری بود. ظاهرا خیلی‌ها دوست دارند استقلال و پرسپولیس را زودتر از آسیا حذف كنند و چنین حرف‌هایی را مطرح می‌كنند.

به گزارش نما، کامران منزوی در خصوص هیات مدیره استقلال که این روزها نفره شده است گفت: با خروج آقای سعادتمند تکلیف هیات مدیره استقلال را وزیر ورزش و رئیس مجمع مشخص خواهد کرد که چه کسی جانشین سعادتمند می‌شود.

اخبار ورزشی- وی در خصوص اینکه آیا تکلیف شفر با باشگاه استقلال مشخص شده است یا خیر گفت: هنوز پرونده وی باز نشده است،همان زمان که شفر جدا شد فتحی گفت مشکل حل می‌شود. حالا که شفر با تیم جدید قرارداد بسته دردسر استقلال کمتر خواهد شد چون شفر استقلال را دوست دارد و برای هواداران احترام قائل است. ان‌شاالله این مشکل هم به زودی حل خواهد شد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه طلب شفر از باشگاه استقلال چقدر است گفت: رقم دقیقی مشخص نیست چون یکسری جرایم هست که باشگاه آنها را در نظر گرفته است. مصوبات جلسات هیات مدیره قبلی هم در این مورد هست که باید رسیدگی شود. من رقم دقیقی نمی‌دانم چون اگر حرفی بزنم می شود یک سند. بحث اصلی شفر مربوط به فصل دوم قرارداد او است که یک میلیون و دویست هزار دلار بوده و این مساله با توجه به قرارداد این مربی با بنی یاس باید در نظر گرفته و در نهایت حل شود.

منزوی در خصوص مشکلات استراماچونی در تهران و اینکه به نظر می‌رسد این مربی کمی عصبی است گفت: استراماچونی مربی بسیار بزرگی است. کسی که به سرمربیگری اینترمیلان می‌رسد نمی‌تواند مربی کوچکی باشد. او تعصب خاصی به کارش دارد و بسیار جدی است اما متاسفانه ما صبور نیستیم و اجازه نمی‌دهیم کسی که از یک کشور حرفه‌ای آمده راحت با تمرکز کارش را انجام بدهد. استراماچونی حتی باید با سیستم ترافیک تهران هم آشنا شود. این رانندگی که ما می‌کنیم در هیچ کجای دنیا نیست. او تازه 3 ماه است که به تهران آمده و متاسفانه با شرایطی که داریم حاشیه به حاشیه اضافه می شود. مثلا لیگ تعطیل می‌شود یا خیلی اتفاقات دیگر می‌افتد اما در مجموع با درایتی که همکاران ما دارند این روابط عادی می‌شود. هر خواسته ای که استراماچونی داشته باشد ما باید آنها را اجابت کنیم. حضور میلیچ و دیاباته در استقلال صد در صد خواسته این مربی بود و اگر او بازیکن دیگری هم بخواهد حتما برای جذبش اقدام می‌کنیم. اگر شما الان به مجموعه انقلاب بروید متوجه می‌شوید که ما شرایط خوبی از نظر زمین تمرین داریم و اجازه ندادیم اتفاقات سال گذشته تکرار شود. زمین دیگر ما هم ورزشگاه نفت تهرانسر است و به صورت مستمر در حال استفاده است. در مورد استراماچونی و فتحی هم اعتقاد دارم باید یکدیگر را بشناسیم و آرام آرام اخلاق‌های طرفین دست هم می‌آید.

وی در خصوص جذب روزبه چشمی گفت:با هماهنگی هایی که صورت گرفت و با درخواست استراماچونی باشگاه با این بازیکن قرارداد یک ساله قرارداد بست و از امروز به تمرینات اضافه می‌شود. این مربی برای 2 پست به چشمی نیاز دارد. ظاهرا مربی تیم ما در پست هافبک دفاعی و دفاع وسط به این بازیکن نیاز دارد.هر بازیکنی آرزو دارد یک روز سطح بالاتر از فوتبال کشورش را تجربه کند ولی او در نهایت ترجیح داد یک سال دیگر در استقلال بماند.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که ظاهرا سرمربی این تیم تاکید روی جذب یک مهاجم و هافبک هجومی دارد گفت:سیاست باشگاه این است هر درخواستی که استراماچونی داشته باشد را عملی کنیم. قطعا اگر او بازیکنی را بخواهد برای جذب آن اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت اعضای هیات مدیره استقلال گفت: ما از 2 هفته پیش کار بسیار سنگینی داشتیم و شبانه روز کار کردیم که ابتدا مجوز بازی 4 بازیکنمان را بگیریم. بخش دیگر کار ما هم بابت پرداخت طلب بازیکنانمان بود که این موضوع هم انجام شد و بخشی از طلب بازیکنان پرداخت شد و بخش دیگری هم طی روزهای آینده پرداخت می‌شود. در مورد مجوز حرفه‌ای هم باید بگویم که ظاهرا در ایران اینگونه باب شده که اگر طلب بازیکنان قدیمی را بدهید مجوز صادر می‌شود اما دریافت این مجوز حدود 90 آیتم دارد که همگی در حال پیگیری است.89 آیتم دریافت مجوز حرفه‌ای توسط باشگاه استقلال حل شده و فقط یک مورد باقی مانده که طلب بازیکنان قدیمی استقلال است که این موضوع هم تا روز چهارشنبه که آخرین فرصت استقلال است حل خواهد شد. مدارک این کار هم جمع آوری شده و قرار است تا روز 5 شنبه به AFC توسط فدراسیون فوتبال ارسال شود.

منزوی در خصوص اینکه ظاهرا استقلالی‌ها فرصت ندارند و با توجه به تعطیلات خطر این باشگاه را تهدید می‌کند گفت: آن 2 روزی که دوستان ما گفتند 2 روز اداری بود. ظاهرا خیلی‌ها دوست دارند استقلال و پرسپولیس را زودتر از آسیا حذف کنند و چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کنند. ما حدود 3.5 میلیارد بدهی داریم اگر چه بدهی کل باشگاه بیشتر از این عددها است اما برای دریافت مجوز امسال باید 35 میلیارد ریال پرداخت کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که کل بدهی این باشگاه چقدر است گفت:بدهی بسیار زیاد است، اگر بخواهم عدد و رقم را بگویم خودم هم می‌ترسم! از سال 48 تا امروز بدهی مالیاتی زیاد داریم که با کمک وزارت ورزش این مشکل حل می‌شود. فتحی در دوران مدیریتش بین 10 تا 15 میلیارد تومان از بدهی‌های گذشته استقلال را پرداخت کرده است. امیدوارم در دوران این مدیریت حداقل بدهی بر جای نگذاریم.

منزوی در خصوص اینکه حضور و جدایی فتحی از باشگاه استقلال با حواشی توام بوده و چطور شد وی از استقلال جدا شد گفت: این موضوع را باید از فتحی سوال کنید،در اساسنامه باشگاته هم آمده هر گونه عزل و نصب در باشگاه در اختیار مدیرعامل است و هیات مدیره ورودی به این قضایا نخواهد کرد. او بنا بر صلاحدید خودش استعفا داد و مدیرعامل باشگاه هم با آن موافقت کرد.

وی در خصوص اینکه آیا بین فتحی و استراماچونی اختلاف وجود دارد گفت: این اسمش اختلاف نیست بلکه فرصت خواستن برای هماهنگی است.استراماچونی مربی بزرگی است و اعتبارش را به اینجا آورده که نتیجه بگیرد. هم فتحی و هم استراماچونی زمان می‌خواهند که اخلاق یکدیگر را بشناسند. شما در سال‌های قبل می‌دیدید که استقلال تمریناتش را در زمان مناسب شروع نمی‌کرد.معمولا این دغدغه ها وجود داشت، اما امسال بلافاصله لیگ که تمام شد با استراماچونی مذاکره کردند و بلافاصله کار نقل و انتقالات را شروع کردند. بعد هم نفرات مد نظر مربی جذب شدند. مثلا استراماچونی اصرار داشت کریمی، چشمی، دیاباته و میلیچ حتما جذب استقلال شود. من مطمئن هستم فتحی و استراماچونی به زودی زوج خوبی خواهند شد و هواداران از این تیم لذت می‌برند.

عضو هیات مدیره استقلال تاکید کرد: ما هنوز منتظریم اگر استراماچونی بازیکنی مد نظرش است را به مدیرعامل اعلام کند و من به نیابت از هیات مدیره اعلام می‌کنم اگر سرمربی شرایطی را برای فراهم شدن خواست ما آن را تمام و کمال انجام می‌دهیم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا برخی اعضای هیات مدیره با استراماچونی زاویه دارند گفت: مطرح شدن این موضوع کمال بی انصافی است.مثلا در مورد آقای ماجدی بگویم که نمی‌دانم اگر ماجدی و استراماچونی در خیابان یکدیگر را ببینند آیا سرمربی استقلال ماجدی را می‌شناسد یا خیر؟یکی از بازیکنان قدمی ما گفته بود همه در هیات مدیره با هم اختلاف دارند. ما این روزها از ساعت 5 بعدازظهر تا پاسی از شب در کنار هم در حال کار برای باشگاه هستیم. شاید برخی ها از قیافه فتحی خوششان نمی‌آید و او چهره خوبی ندارد! اگر الان به آقای خلیل زاده زنگ بزنید و سوال کنید او می‌گوید هر تصمیمی بگیرد مورد موافقت جمع است چون بدون تعامل نمی‌شود کار کرد. من خواهش می‌کنم استقلال و پرسپولیس را مثل یک جامعه بدانید. مثلا وقتی مشکلات اقتصادی روی جامعه اثر می‌گذارد طبعا روی این 2 باشگاه هم اثر منفی خواهد داشت. البته هوادار استقلال مطالبه دارد و آنها تاج سر ما هستند.

۱۳۹۸/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...