نسخه چاپی

چشم امید استراماچونی به یك مهاجم

روحیه بالای شیخ دیاباته در آخرین جلسه تمرین استقلال تا قبل از سفر به مسجد سلیمان حسابی استراماچونی و مربیان تیم را نسبت به مهاجم سیه چرده امیدوار كرده است.

به گزارش نما، شیخ دیاباته به عنوان یکی از خریدهای پرسرو صدای استقلال در پنجره تابستانی با گذشت دو بازی از این فصل هنوز نتوانسته در امر گلزنی موفق ظاهر شود و انتظارات را برآورده کند. مهاجم تنومند اهل مالی که شرایط بدنی مناسب و آرمانی نداشت حالا با گذشت چند هفته و تمرینات اختصاصی هر روز آماده تر از روز قبل در تمرینات حاضر می شود تا امید اول استقلالی ها در خط حمله باشد.

اخبار ورزشی- دیاباته امروز و بعد از صحبت هایی که استراماچونی در کنفرانس مطبوعاتی داشت تا از او به عنوان تنها گزینه موجود در خط حمله یاد کند مسلما وظایف بیشتری به روی دوش خواهد داشت. شیخ استقلالی ها با عطشی که در گلزنی دارد امروز می تواند در آستانه دربی حساس پایتخت پاگشای جالب توجهی در گلزنی برای تیم جدیدش داشته باشد تا با امید و انگیزه بیشتر به سوی حساس ترین بازی لیگ ایران پیش برود.

روحیه بالای شیخ دیاباته در آخرین جلسه تمرین استقلال تا قبل از سفر به مسجد سلیمان حسابی استراماچونی و مربیان تیم را نسبت به مهاجم سیه چرده امیدوار کرد بلکه با شکست طلسم گلزنی زمینه اولین برد آبی ها و استخراج سه امتیاز از چاه نفت را فراهم کند.

۱۳۹۸/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...