نسخه چاپی

۶۸۸ هزار فقره چك برگشت خورد

طبق اعلام بانك مركزی، در تیر ماه ۱۳۹۸ در كل كشور بالغ بر ۶۸۸ هزار فقره چك به ارزشی بالغ بر ۱۰۴ هزارمیلیارد ریال به دلایل كسری یا فقدان موجودی برگشت داده شده است.




به گزارش نما، در تیر ماه 1398 در کل کشور بالغ بر 688 هزار فقره چک به ارزشی بالغ بر 104 هزارمیلیارد ریال به دلایل کسری یا فقدان موجودی برگشت داده شده است. در واقع در کل کشور از نظر تعداد 96 درصد و از نظر ارزش 93.6 درصد از کل چک های برگشتی به دلایل کسری یا فقدان موجودی بوده است.

اخبار اقتصادی-در ماه مورد بررسی، در استان تهران حدود 210 هزار فقره چک به ارزشی بالغ بر 51 هزار میلیارد ریال به دلایل کسری یا فقدان موجودی برگشت داده شده است. در واقع در استان تهران از نظر تعداد 94.2 درصد و از نظر ارزش 91.9 درصد از کل چک‌های برگشتی به دلایل کسری با فقدان موجودی بوده است.

در ماه مذکور در بین سایر استان‌های کشور، بیشترین نسبت ارزش چک‌های برگشتی به دلایل کسری یا فقدان موجودی به کل ارزش چک‌های برگشتی در استان به ترتیب به استان‌های چهار محال و بختیاری 98.4 درصد، کهگیلویه و بویر احمد و گلستان ( هر کدام 98.2 درصد) و خراسان جنوبی ( 98.1 درصد) اختصاص یافته است.

استان های سیستان و بلوچستان (71.2 درصد) ، خراسان شمالی ( 74.9 درصد) و ایلام ( 87.9 درصد ) کمترین نسبت ارزش چک های برگشتی به دلایل کسری یا فقدان موجودی به کل ارزش چک های برگشتی در استان را به خود اختصاص داده است.

۱۳۹۸/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...