نسخه چاپی

مشكل استقلال از زبان پیشكسوت آبی ها

پیشكسوت باشگاه استقلال گفت: نیرو‌های تهاجمی استقلال همگی خوب هستند. حداقل اسماً كه خوبند، اما دلیل اینكه خوب گل نمی‌زنند این است كه خوب تغذیه نمی‌شوند.




به گزارش نما، علیرضا اکبرپور مهاجم اسبق تیم استقلال از عدم تغذیه مطلوب مهاجمان این تیم ابراز نگرانی می‌کرد و معتقد بود ممکن است این مشکل باعث شود استقلال باز هم نتیجه نگیرد.

اخبار ورزشی- پیشکسوت باشگاه استقلال از اینکه طرفداران تیم هر بار باید برای نتایج تیم تن‌لرزه بگیرند ناراحت بود و از بازیکنان استقلال می‌خواست با جدیت بیشتری در میدان بازی کنند.

اوضاع استقلال در دو هفته ابتدایی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تیم نتایج بدی گرفته است. تیم‌هایی که داعیه قهرمانی دارند در نیم‌فصل اول بازی‌هایشان را با برد و امتیاز به پایان می‌رسانند، چون در نیم‌فصل دوم همواره بازی‌ها سخت‌تر می‌شود، حریفان از یکدیگر شناخت بیشتری پیدا می‌کنند و امتیاز گرفتن دشوارتر می‌شود ولی باز هم می‌بینیم که استقلال در شروع مسابقات بد کار کرده و باز هم ۵ امتیاز را از دست داد.

این به ضرر استقلال است

قطعاً! با این روند و جدا شدن تیم‌های برتر لیگ از دیگر تیم‌ها رسیدن به تیم‌های صدرجدولی سخت می‌شود. امیدوارم این تعطیلات شرایطی را برای کادر فنی فراهم کرده باشد و توانسته باشند ضعف‌های تاکتیکی تیم را برطرف کنند و بتوانند در این دیدار با قدرت به میدان بروند و نتیجه لازم را بگیرند. چون بازی بعدی شهرآورد است و نتیجه اش برای تیم در ادامه راه خیلی اهمیت دارد.

عناصر هجومی استقلال را چطور دیدید؟

نیرو‌های تهاجمی استقلال همگی خوب هستند. حداقل اسماً که خوبند، اما دلیل اینکه خوب گل نمی‌زنند این است که خوب تغذیه نمی‌شوند. ما در دو بازی اول دیدیم خط حمله تیم به خوبی تغذیه نمی‌شد. بال‌های چپ و راست تیم یا هافبک‌ها توپ را به مهاجمان نمی‌رسانند. توپ پشت ۱۸ قدم حریف خوب و به میل استقلال نمی‌چرخد. پاس‌های تودر و پشت دفاع نداریم. در خلق موقعیت صفریم! برای همین موقعیت گل هم کمتر به دست می‌آید.

چاره چیست؟

یک هافبک پاسور! کسی که توپ را درون ۱۸ قدم به مهاجمان نزدیک کند.

از تیم‌های مهدی تارتار چقدر شناخت دارید؟ فکر می‌کنید حریف استقلال چه سبک بازی را در نظر می‌گیرد؟

طبیعتاً آن‌ها جلوی استقلال دفاعی بازی می‌کنند تا از ضد‌حملات برای رسیدن به گل بهره ببرند. مانند ماشین‌سازی یا فولاد که از همین روش استفاده کردند.فولاد هم در نهایت در دقیقه ۹۰ روی همین سبک بازی به گل رسید. بازی هم که در زمین خودشان است و آب و هوا به سودشان است.

در این مدت گفته شده باید از استقلال حمایت کرد. شما چه حرفی در این باره دارید؟

واقعیت این است که طاقت هواداران تمام شده است. چقدر باید این وضعیت را تحمل کنند؟ بازیکنان باید این وضعیت را درک کنند. وقتی هر تیمی روبه‌روی استقلال با تمام وجود بازی می‌کند استقلالی‌ها هم باید با تمام وجودشان برای استقلال بازی کنند. هرچه در توان دارند را بگذارند. آن‌ها باید امسال قهرمان شوند، چون هوادار دیگر تحمل این وضعیت را ندارد و باید پس از این همه سال یک جام به آن‌ها هدیه داد.

۱۳۹۸/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...