نسخه چاپی

لطفاً حتماً كالدرون را احضار كنید!

سازمان لیگ كه تهدید كرده بود مربیان را بابت حرف‌های غیرمرتبط احضار و توبیخ خواهد كرد، امیدواریم حرف دیروز كالدرون را غیرمرتبط تشخیص بدهد و سرمربی آرژانتینی را به كمیته انضباطی یا هر مرجع دیگری در سازمان لیگ احضار كند.


به گزارش نما، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس دیروز در کنفرانس خبری‌اش به درستی از سازمان لیگ پرسید: «چرا اصرار دارید بازی‌های تیم پرطرفدار پرسپولیس را در روز‌های غیرتعطیل برگزار کنید؟» مشابه همین سؤال را باید در مورد برگزاری بازی‌های استقلال هم از سازمان لیگ داشت. سازمانی که می‌خواهد از لحاظ اقتصادی به فوتبال کمک کند، چرا در برنامه‌ریزی‌اش به ساده‌ترین مسائل توجه‌ای ندارد و بازی‌های تیم‌های پرطرفدار را در روز‌های میانی هفته برگزار می‌کند؟
اخبار ورزشی- سازمان لیگ که تهدید کرده بود مربیان را بابت حرف‌های غیرمرتبط احضار و توبیخ خواهد کرد، امیدواریم حرف دیروز کالدرون را غیرمرتبط تشخیص بدهد و سرمربی آرژانتینی را به کمیته انضباطی یا هر مرجع دیگری در سازمان لیگ احضار کند تا کالدرون در جلسه خصوصی با آقایان، راه درآمدزایی از فوتبال و بهبود اوضاع اقتصادی این لیگ ورشکسته را به نوابغ برنامه‌ریز یاد بدهد.
آقایان که حرف‌های هموطنان خود را نمی‌شنوند، امیدواریم در مواجهه با کالدرون، استراماچونی، دنیزلی و مربیان خارجی که از فوتبال حرفه‌ای دنیا به ایران آمده‌اند، گوش شنوا داشته باشند و لااقل دستی به سر و گوش این برنامه‌ریزی عجیب غریب لیگ بکشند.

۱۳۹۸/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...