نسخه چاپی

لطمه‎ای كه ولید سعید به فوتبال ایران زد

بركناری برانكو ایوانكوویچ از روی نیمكت تیم فوتبال الاهلی عربستان لطمه سنگینی به روحیه برخی از مربیان ایرانی وارد آورده است.




به گزارش نما، اخراج برانکو ایوانکوویچ از باشگاه الاهلی توسط ولید سعید مدیر باشگاه، برای هواداران این تیم عربستانی بهترین خبر ممکن بود، زیرا آن‌ها از دست لجبازی‎های این مربی کروات در نیمکت‎نشینی عمر السوما و درگیری او با ستاره‌‎های تیم خلاص شدند، اما این خبر در فوتبال ایران، چندان مثبت نبود.

اخبار ورزشی- برانکو در فوتبال ایران طی ۴ سال گذشته عملکرد فوق‎العاده‎ای داشت و با کسب ۳ قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی، معمار تاریخ جدیدی برای باشگاه پرسپولیس بود. به همین علت اهالی فوتبال در ایران، به این زودی نمی‌توانند او را فراموش کنند. از سوی دیگر، برانکو از همین حالا گزینه چند باشگاه لیگ برتری شده و شاید اصلا خودش در جریان این موضوع هم نباشد.

به عنوان مثال، وقتی در دقایق پایانی دیدار فولاد مقابل سپاهان، شعار‌هایی علیه جواد نکونام آغاز شد، نام برانکو به میان آمد و برخی گفتند به زودی، سرمربی پیشین پرسپولیس، هدایت این تیم اهوازی را برعهده می‎گیرد. همچنین بحث‎هایی در مورد احتمال نشستن برانکو روی نیمکت تراکتور وجود دارد، چون مصطفی دنیزلی هنوز به شکلی که هواداران منتظرش هستند، نتایج قابل قبولی دشت نکرده و ۴ امتیاز کمتر از صدرنشین لیگ دارد. حتی شایعاتی در مورد برکناری فرهاد مجیدی از تیم امید و بازگشت برانکو به کمپ تیم‌های ملی نیز شنیده می‎شد که البته این موضوع بعید به نظر می‎رسد، چون برانکو خودش را گزینه سرمربیگری در تیم ملی می‎دانست و طبیعتا حاضر به همکاری با تیم امید نمی‎شود.

به هر حال این وضعیت تا وقتی برانکو در کشور دیگر و تیمی غیر از تیم‎های ایرانی شاغل نشده، ادامه خواهد داشت و مربیان کشورمان در لیگ برتر باید با این فشار روانی کنار بیایند.

۱۳۹۸/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...