نسخه چاپی

انتقاد ذوالنور از هیئت‌رئیسه مجلس برای قرائت نكردن گزارش‌های برجامی

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از هیئت‌رئیسه مجلس برای قرائت نكردن گزارش‌های برجامی كه از سوی این كمیسیون تدیون شده، انتقاد كرد.


به گزارش نما، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهیه بیش از 6 گزارش از عملکرد اجرای برجام از سوی این کمیسیون، گفت: طبق قانون مصوب مجلس، مقرر شد که وزارت امور خارجه هر 6 ماه یک بار، پس از تصویب برجام، گزارشی از روند اجرای آن به نمایندگان مجلس ارائه دهد.

اخبار سیاسی- وی افزود: همزمان با ارائه گزارش‌های عمکرد اجرای برجام از سوی وزارت امور خارجه به مجلس، کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی نیز گزارش‌هایی در راستای گزارش‌های وزارت امور خارجه تهیه و تدوین کرده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: تاکنون گزارش‌های متعددی از روند اجرای برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس تهیه و تدوین و حتی به هیئت‌رئیسه نیز ارائه شده است، اما نمی‌دانم چرا هیئت‌رئیسه مجلس از قرائت این گزارش‌ها در صحن پارلمان خودداری می‌کند.

حجت‌الاسلام ذوالنور تصریح کرد: درخواست ما از هیئت‌رئیسه مجلس این است که در قرائت گزارش‌های برجامی که از سوی کمیسیون امنیت ملی تدوین و ساعت‌ها و روزها برای آن وقت صرف شده، جانب انصاف را رعایت و این گزارش‌ها را قرائت کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در گزارش‌هایی که از عملکرد اجرای برجام در کمیسیون امنیت ملی تهیه کرده‌ایم، به بدعهدی‌های طرف مقابل و در عوض خوش‌عهدی‌های ما اشاره شده است که در صورت قرائت در مجلس، بسیاری از ابهامات برای مردم نیز روشن می‌شود.

۱۳۹۸/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...