نسخه چاپی

روادید ایران و روسیه لغو شد

ولی تیموری درباره لغو روادید بین دو كشور ایران و روسیه اظهار داشت: موافقت‌نامه لغو گروهی بین دو كشور توسط وزرای امور خارجه ایران و روسیه انجام شده و كلیات آن به تصویب رسیده و جزئیات آن در حال بررسی است.


به گزارش نما، ولی تیموری درباره لغو روادید بین دو کشور ایران و روسیه اظهار داشت: موافقت‌نامه لغو گروهی بین دو کشور توسط وزرای امور خارجه ایران و روسیه انجام شده و کلیات آن به تصویب رسیده و جزئیات آن در حال بررسی است.

اخبار اجتماعی-وی ادامه داد:‌ مقرر شده یک برنامه اجرایی که با چه مکانیزم وفرایندی این اقدام را پیش ببریم تدوین شود و اینکه قراردادهای زمینه با کدام آژانس‌ها و چه فرایندی باشد در قالب یک برنامه اجرایی به توافق برسیم و مذاکراتی انجام شده است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: ما در حال بررسی موارد مختلفی هستیم که بعدا با مشکلی مواجه نشویم و امتیازهای خاص به شرکت‌های خاص در این خصوص ندهیم و احتمالا فرایند نهایی باید همین روزها اعلام شود.

تیموری گفت:‌این لغو روادید دوسویه است و برای مسافرت‌های گروهی در نظر گرفته شده که از سوی آژانس‌های منتخب در هر دو کشور اتفاق خواهد افتاد.

۱۳۹۸/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...