نسخه چاپی

نخستین كاروان اتوبوسرانی تهران به مرز خسروی اعزام شد

مدیرعامل شركت اتوبوسرانی تهران از اعزام نخستین كاروان اتوبوسرانی تهران برای جابه‌جایی زائران به مرز خسروی و مهران خبر داد.


به گزارش نما، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران درباره اعزام اتوبوس برای جابه‌جایی زائران در مرزهای کشور اظهار داشت:‌امروز نخستین کاروان اتوبوسرانی تهران برای جابه‌جایی زوار به مرز خسروی و مهران اعزام شد که در این مراسم محسن پورسیدآقایی معاون شهردار تهران نیز حضور داشت.

اخبار اجتماعی-وی با اشاره به اینکه در اولین اعزام کاروان اتوبوسرانی تهران 100 دستگاه اتوبوس اعزام شد و بقیه نیز از صبح روز آینده به مرزها منتقل می‌شوند، بیان داشت: این اتوبوس‌ها ابتدا در مرز مهران و سپس در مرز خسروی جابه‌جایی زوار را انجام می‌دهند برای مسیر برگشت نیز انتقال زائران از منطقه کوت چزابه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران ادامه داد: سال گذشته اتوبوسرانی 500 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حسینی در نظر گرفت و بیش از 700 هزار زائر از این طریقه جابه‌جا شدن امسال علاوه بر شهرداری تهران شهرداری مشهد،‌کرج و شرکت آزادگان نیز حضور داشته و پیش‌بینی می‌کنیم تعداد جابه‌جایی مسافران به بیش از یک میلیون نفر برسد که این رقم با افزایش 100 دستگاه اتوبوس شرکت واحد تهران محقق خواهد شد.

سنندجی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود با این اقدام اتوبوسرانی نقل و انتقال شهروندان تهرانی با مشکل مواجه خواهد شد خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های اعزامی مربوط به واحدهای دربستی و پشتیبانی بوده و از اتوبوس‌های خطوط نیست بنابر این در زمان نبود آنها هیچ تداخلی در نقل و انتقال شهروندان پایتخت نخواهیم داشت.

۱۳۹۸/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...