نسخه چاپی

جونیور به نفع حریف پرسپولیس بازی می كند

پیشكسوت پرسپولیس به انتقاد از جونیور مهاجم برزیلی سرخپوشان پرداخت و گفت: جونیور به نفع حریف پرسپولیس بازی می كند.


به گزارش نما، مرتضی فنونی زاده در خصوص عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر رقابت های لیگ برتر گفت: این تیم هنوز از لحاظ فنی با مشکلات فراوانی روبرو است. بازیکنان پرسپولیس هنوز سر جای اصلی خود بازی نمی کنند. اگر پرسپولیس بازیکن نداشت می توانستیم توجیهی برای جابجایی های کالدرون داشته باشیم اما این تیم پر از مهره است که خیلی بد در پست هایی که تخصص ندارند بازی می کنند.

اخبار ورزشی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به عدم تمرکز مدافعان این تیم در دفع توپ های خطرناک اشاره کرد و افزود: فکر می کنم بحث مصدومیت سیدجلال حسینی الکی است. او دچار پارگی رباط نشده که چند هفته است می گویند مصدومیت دارد. به نظرم کالدرون بیهوده می گوید که سیدجلال دچار آسیب دیدگی شده است. درد شکم نیازی به تحمل این مدت دوری از میادین ندارد.

وی تاکید کرد: سید جلال رهبر تیم بوده و اگر سالم است باید بازی کند. این بازیکن اگر به عنوان کاپیتان در تمرینات کوتاهی می کند باید مواخذه شود اما اگر شرایط حضور در تمرینات گروهی را دارد بهتر است به ترکیب اصلی باز گردد.

فنونی زاده تصریح کرد: نتایج پرسپولیس ارتباط مستقیمی با استراتژی کالدرون دارد. سرمربی پرسپولیس بازیکنان را خیلی بد و نا متعارف در زمین قرار می دهد. من اول فصل فکر می کردم بازیکنان از لحاظ بدنی خیلی خوب هستند اما با دیدن چند بازی اخیر پرسپولیس باید بگویم این تیم از دقیقه ۶۰ به بعد مشکل سرعت دارد و آنها دچار ضعف می شوند!

پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از جونیور مهاجم برزیلی سرخپوشان پرداخت و گفت: جونیور به نفع حریف پرسپولیس بازی می کند. او را نباید جزو تیم دانست. هر بار در ترکیب بوده است پرسپولیس، ۱۰ نفره بازی کرده است.

۱۳۹۸/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...