نسخه چاپی

تعریف و تمجید شاگرد سابق كی روش از ویلموتس

بازیكن تیم ذوب‌آهن گفت: با حضور ویلموتس تیم ملی زیبا، هجومی و چشم‌نواز كار می‌كند و خوشحالم تیم ملی‌مان در یك روز خوب برد پرگلی را كسب كرد.


به گزارش نما، حمد‌رضا خلعتبری بازیکن تیم ذوب‌آهن در دیدار هفته هفتم لیگ باید مقابل تیم سابقش شهر خودرو قرار بگیرد.

اخبار ورزشی- او در این مصاحبه از شرایط تیم ملی با حضور ویلموتس تعریف کرد. خلعتبری پیش از این شاگردکی روش در تیم ملی بود که در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵، قلم قرمز روی نام او کشیده شد.
ذوب‌آهن تاکنون بردی در لیگ کسب نکرده، چرا؟

قرعه هفته‌های اول‌مان واقعاً سخت بود و ما با تیم‌هایی مانند استقلال و تراکتور بازی کردیم. مقابل سایپا هم حق ما باخت نبود، اما بعد از اینکه ۱۰ نفره شدیم شرایط‌مان سخت شد و نتیجه را واگذار کردیم، اما اطمینان دارم بالاخره شانس هم به ما روی خوب خودش را نشان خواهد داد.

در شهرآورد حساس اصفهان هم نتیجه را واگذار کردید!

در بازی مقابل سپاهان یک پنالتی که هند مسلم بود توسط کمک‌داور گرفته نشد و یک گل سالم‌مان هم به اشتباه آفساید اعلام شد. متأسفانه کمک‌داور و داور خط در آن صحنه به داور کمک نکردند، چون داور پشتش به آن صحنه بود. همه این عوامل دست به دست هم داد تا برابر سپاهان بازنده باشیم.

بالاخره چه زمانی در لیگ به اولین برد خود می‌رسید؟

ان‌شاءالله از بازی مقابل شهر خودرو به اولین برد می‌رسیم هر چند که تیم شهر خودرو با هدایت آقایحیی تیم خیلی خوبی است و فوتبال تاکتیکی و روانی را اجرا می‌کند، اما ما در خانه مصمم به برد هستیم و به این خواست‌مان هم می‌رسیم.

مقابل شهر خودرو گل بزنی شادی می‌کنی؟

برای شهر خودرو و مربی این تیم احترام زیادی قائلم و، چون در فوتبال مشهد و ابومسلم و تیم شهر خودرو کار کردم اگر به این تیم گل بزنم شادی نخواهم کرد.

ذوب‌آهن معمولاً در جام حذفی شرایط خوبی داشته، قادر به قهرمانی در فصل جاری این جام هستید؟

در بازی قبلی‌مان پارس جنوبی را در جم شکست دادیم این بار هم با تیم مس کرمانی بازی داریم که مربی اش مجتبی حسینی است. این دیدار هم برای ما سخت است، اما ما در جام حذفی می‌خواهیم بهترین باشیم و در این جام تا آنجا که می‌توانیم پیشرفت کنیم و به جلو برویم.

تو به خاطر آذری به تیم ذوب‌آهن آمدی، اما او از تیم رفت!

بالاخره هر آمدنی رفتنی هم دارد. من دو سال خوب را با آقاسعید در ذوب‌آهن داشتم و برایشان احترام زیادی قائلم، اما آقای محمدی مدیر‌عامل جدید‌مان هم در حال انجام امور باشگاه است تا مشکلات را کم کند.

در خصوص برد پرگل تیم ملی‌مان مقابل کامبوج چه صحبتی داری؟

با حضور ویلموتس تیم ملی زیبا، هجومی و چشم‌نواز کار می‌کند و خوشحالم تیم ملی‌مان در یک روز خوب برد پرگلی را کسب کرد. من فکر می‌کنم پا قدم بانوان هم خوب بود و موجب برد پرگل تیم ملی کشورمان شد.

۱۳۹۸/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...