نسخه چاپی

حواشی خرید بازیكن خارجی مسن برای استقلال

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: خرید بازیكن خارجی آن هم از نوع مسن، حل كننده مشكلات استقلال نیست و تنها برای التیام افكار عمومی مناسب است.


به گزارش نما، سید کاظم اولیایی با اشاره به شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: به هرحال و با هر زحمتی بود استقلال مجوز حرفه‌ای را گرفت و مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

اخبار ورزشی- وی با اشاره به شرایط کنونی این تیم بیان داشت: بعضی وقت‌ها اتفاقاتی در حریم این تیم می‌افتد که انتظارات را به صورت کاذب بالا می‌برد و این بالا رفتن انتظار باعث می‌شود تا فشار افکار عومی بر باشگاه زیاد شود. یکی از پیامدهای این فشار افکار عمومی، سوق پیدا کردن مدیران به خرید بازیکنان خارجی است.

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: متاسفانه در فوتبال ایران و به خصوص در تیم‌های پر هوادار مُد شده مدیران به منظور التیام افکار عمومی دست به خرید بازیکنان خارجی، آن هم از نوع بازیکن مُسن می‌زنند. صرف هزینه‌های گزاف برای استخدام بازیکنان خارجی سن و سال دار، نسخه‌ای است که سالها در فوتبال ایران پیچیده می‌شود و نتیجه آن هم همیشه مشخص است.

اولیایی تاکید کرد: شاید این خریدها به صورت مقطعی باعث آرام کردن افکار عمومی و کم شدن فشارها شود، اما تبعات منفی و بلند مدت این خریدها بعضا بیشتر از پیامدهای مثبت و کوتاه مدت آن است.

عضو هیات موسس اتحادیه مدیران فوتبال ایران بیان داشت: غفلت مدیران از سازندگی در تیم‌های پایه در همه سالهای گذشته مثل یک بیماری لاعلاج به جان فوتبال ما افتاده است و باعث شده تولید ستاره در این فوتبال تقریبا متوقف شود. کشور ما معدن استعدادهای ناب فوتبالی است که باشگاه‌ها باید برای شکوفا کردن آن سرمایه گذاری کنند. اما متاسفانه مدیران آنقدر که برای بقای خودشان برنامه ریزی دارند، برای شکوفا شدن استعدادها برنامه‌ای ندارند.

۱۳۹۸/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...