نسخه چاپی

گفتمان نواصولگرایی و جوان گرایی را به مردم معرفی می كنیم

غلامرضا رنجبر با اشاره به اهمیت گفتمان نواصولگرایی و جوان گرایی گفت: جلسات متعددی در این راستا برگزار شده تا هر چه به زمان انتخابات نزدیك تر می شویم، این موضوعات برای مردم بیشتر شناخته شود.

به گزارش نما، غلامرضا رنجبر دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در درود و ازنا، درباره اقدامات این جمعیت در این دو شهر گفت: گام اول ما پرداختن به مسئله جوان گرایی است. برای پرداختن به این موضوع کمیته هایی در دانشگاه ها، حوزه های علمیه و آموزش و پروش با حضور جوانانی که دارای مولفه های صلاحیت، خوش نامی ونفوذ هستند را تشکیل دادیم.

اخبار سیاسی-وی ادامه داد: در جلساتی که در این دو شهر با حضور آقای قالیباف داشتیم، به اهمیت جوان گرایی برای حضور در مجلس پرداخته شد و تعدادی از گزینه های مورد نظر را برای کاندیداتوری مجلس معرفی کردیم. این افراد با توجه به خصوصیات و توانایی های شان می توانند به عنوان وزنه معرفی شوند.

رنجبر اضافه کرد: این افراد به گفتمان نواصولگرایی و جوان گرایی معتقد هستند و جلسات متعددی را در این راستا انجام می دهند تا هر چه به زمان انتخابات نزدیک تر می شویم، این موضوعات برای مردم بیشتر شناخته شود.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در پایان گفت: ما به نمایندگی از جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی جلسات مختلفی با جوانان در دانشگاه ها برگزار کردیم و در حد بضاعت خود موضوعات مختلف را تشریح کردیم. در شهرهای درود و ازنا مردم بیشتر بر اساس اعتقادات قلبی و درونی خود رای می دهند. افراد این منطقه به شعور سیاسی رسیده اند و معنا و مفهوم حزب را درک می کنند.

۱۳۹۸/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...