نسخه چاپی

ناكارآمدی سامانه گنبد آهنین به روایت سخنگوی ارتش اسرائیل

اما نكته جالب توجه ضعف مفرط سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیسیتی است كه بار دیگر با حملات راكتی جبهه مردمی آزادی فلسطین آشكار شد تا جایی ك حتی سخنگوی ارتش اسرائیل هم تلویحا به این موضوع اعتراف كرد.


به گزارش نما، از صبح امروز، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به ترور «بها ابوالعطا» از اعضای ارشد شاخه نظامی حماس، شهرهای تل‌آویو، یافا و شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه را هدف حملات خود قرار دادند.

اخبار سیاسی-به موجب این حملات راکتی، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیرهای هشدار در سراسر جنوب و مرکز فلسطین اشغالی به صدا درآمده و مدارس و مراکز شغلی تعطیل شده‌اند».

اما نکته جالب توجه ضعف مفرط سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیسیتی است که بار دیگر با حملات راکتی جبهه مردمی آزادی فلسطین آشکار شد تا جایی ک حتی سخنگوی ارتش اسرائیل هم تلویحا به این موضوع اعتراف کرد.

افیخای ادرعی، سخنگوی عرب زبان ارتش اسرائیل در صفحه توئیتر خود در خصوص عملکرد سامانه گنبد آهنین نوشت: «از ساعت های نخست پگاه تا ساعت ۹ بامداد حدود ۵۰ گلوله موشکی شلیک شده از نوار غزه به سمت اسرائیل رهگیری شد ،به طوری که گنبد آهنین توانست حدود ۲۰ مورد از آنها را منهدم کند.»

رهگیری تنها 40 درصد از راکت های شلیک شده به سمت سرزمین های اشغالی با تمسخر کاربران عرب زبان همراه

۱۳۹۸/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...