نسخه چاپی

پاریسی‌های معترض اكران فیلم جدید پولانسكی را مختل كردند

در پی اتهام تعرضی كه اخیراً به رومن پولانسكی زده شد، اعتراض پاریسی‌ها باعث اختلال نمایش این فیلم شد.


به گزارش نما، معترضین پاریسی اولین اکران فیلم جدید رومن پولانسکی را روز سه‌شنبه در پی انتشار یک اتهام تجاوز علیه این کارگردان فرانسوی لهستانی، مختل کردند.

اخبار فرهنگ و هنر - یک گروه ۴۰ نفره از فعالان این عرصه، اکران فیلم جدید رومن پولانسکی به نام «یک افسر و یک جاسوس» را در یک سینما در Rue Champollion متوقف کردند. اگرچه این فیلم در چندین سینمای دیگر در پاریس نمایش داده شد.

در اکتبر سال ۲۰۱۷ نیز معترضان در پی اتهامات جدیدی که به وی وارد شده بود، فعالیت‌های او در پاریس را مختل کرده بودند.

یکی از معترضان در این باره گفته است: لغو اکران این فیلم یک پیروزی نیست؛ پیروزی زمان اتفاق می‌افتد که مصونیت متجاوز‌ها به پایان برسد.

فیلم جدید پولانسکی تنها چند روز پس از آنکه یک بازیگر زن فرانسوی او را به تعرض متهم کرده بود، اکران خود را آغاز کرده است. او مدعی شده این اتفاق در سال ۱۹۷۵ و زمانی که ۱۸ ساله بود، در کشور سوئیس رخ داده است. او یکی از چندین زنی است که چنین اتهامی به پولانسکی زده. البته رومن پولانسکی از سوی وکیلش تمامی این اتهامات را رد کرده است!

رومن پولانسکی در سال ۱۹۷۷ بعد از آنکه به اتهام‌های گذشته خود اعتراف کرده بود از ایالات متحده آمریکا فرار کرد. سال گذشته نیز او از آکادمی علوم و هنر‌های سینما (اسکار) اخراج شد. پولانسکی در یادداشتی که در مورد فیلم خود نوشته است داستان فیلم را با مشکلات و آزار و اذیت‌هایی که متحمل شده مقایسه کرده است.

در ماه آگوست فیلم جدید رومن پولانسکی در جشنواره فیلم ونیز حضور داشت که رومن پولانسکی برای دریافت جایزه خود در این جشنواره حضور پیدا نکرد.

۱۳۹۸/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...