نسخه چاپی

اختصاصی نما:

عصبانیت لیبرال های ناراضی از پیشرفت نظام

عکس خبري -عصبانيت ليبرال هاي ناراضي از پيشرفت نظام

وقتی كینه توزان نسبت به علی علیه السلام می خواستند بد بگویند، خوبی هایش را یاد می كردند كه چرا درباره برادرش عقیل اینگونه رفتار كرده است و ...

اسدالله بادامچیان- مجله ای اصلاح طلب در سرمقاله به قلم شورای سردبیری، نوشته بود ایران پس از 40 سال کاملا تغییر یافته است و نوشته بود:
1- جمعیت ایران در سال 55 ، 33 میلیون (47% شهری و 53% روستایی) و در 95 79 میلیون (74%شهری و 26% روستایی)
2- در سال 55 جمعیت با سواد 47% بوده (زنان 35%) که به 87% (زنان 84%) رسیده است.
3- در سال 57 جمعیت دانشجویان در سطح ایران 80 هزار نفر (71% مرد و 29% زن) بوده است که در سال 97 به 3 میلیون و 600 هزار نفر رسیده است (53% مرد و 47% زن)
مقاله بقیه پیشرفت ها را ننوشته بود و پرسیده بود «آیا حکمرانی بر ایران در این سالها نباید دستخوش تغییر شود؟» و این را «تازیانه تغییر» نامیده بود.
وقتی کینه توزان نسبت به علی علیه السلام می خواستند بد بگویند، خوبی هایش را یاد می کردند که چرا درباره برادرش عقیل اینگونه رفتار کرده است و ...
حالا اینان هم همینطور شده اند؛ معلوم است که این رشدها و سایر رشدها در این 40 سال مربوط به ملت انقلابی و اصل ولایت فقیه است. و الا اصلاح طلبان همواره نق زده اندو منفی گفته اند و هر گاه سر کار آمده اند، بی عرضگی کرده اند.
معلوم است که نسل جوان تکامل یافته و استقلال خواه در ایران، حکمرانی مناسب با این همه تحول را می خواهد و آن را دارد و می یابد.

۱۳۹۸/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...