نسخه چاپی

مدافع آبی پوشان در رادار رئال مادرید

مدیر برنامه‌های مدافع تیم فوتبال اینتر از نزدیك شدن باشگاه رئال مادرید به عقد قرارداد با این بازیكن اهل اسلواكی خبر داد.


به گزارش نما، میتات هالیس، مدیر برنامه‌های میلان اشکرینیار فاش کرد که باشگاه رئال مادرید شانس زیادی برای غلبه بر بارسلونا در کورس جذب این مدافع ملی‌پوش در پنجره نقل‌وانتقالات ماه ژانویه دارد.

اخبار ورزشی- اشکرینیار طی یکی دو سال گذشته یکی از بهترین مدافعان جوان فوتبال اروپا بوده و به اینتر کمک کرده است که به جمع مدعیان قهرمانی در سری A و تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا برگردد.

این بازیکن 24 ساله در پایان فصل گذشته در آستانه خروج از سن‌سیرو قرار داشت، اما در نهایت با اینتر قراردادی جدید بست که او را تا سال 2023 به این تیم متعهد کرد. او در این فصل هم برای اینتر خوش درخشیده است و در 16 بازی‌اش برای این تیم در تمام رقابت‌‌های این فصل عملکرد تحسین‌برانگیز داشته است. در حقیقت اشکرینیار یکی از عوامل رقابت شانه‌به‌شانه اینتر با یوونتوس در صدر جدول رده‌بندی سری A در این فصل بوده و به همین دلیل هم مورد توجه باشگاه‌های بزرگی مانند بارسلونا، رئال مادرید، منچستریونایتد و منچسترسیتی قرار گرفت که در میان آنها ظاهراً رئال مادرید شانس بیشتری برای خرید او دارد.

هالیس با تأیید این موضوع به نشریه AS گفت: ارزش اشکرینیار 100 میلیون یوروست. رئال مادرید و بارسلونا در دو سال اخیر برای جذب او رقابت داشته‌اند. اکنون اما رئال مادرید به دستیابی به توافق با اینتر نزدیک‌تر است، چون این تیم بیشتر از بارسلونا به او نیاز دارد.

در حال حاضر رافائل واران و سرخیو راموس اصلی‌ترین گزینه‌های زین‌الدین زیدان برای پوشش مرکز خط دفاعی رئال مادرید هستند، اما آینده هر دوی آنها در ماه‌های اخیر در هاله‌‌ای از ابهام قرار گرفته است به خصوص راموس 33 که تابستان امسال برای قبول یک پیشنهاد نجومی از چین وسوسه شده بود.

۱۳۹۸/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...