نسخه چاپی

اختصاص حداكثر 120 لیتر بنزین ماهانه به سرویس‌های مدارس

وزیر آموزش و پرورش با اعلام خبر اختصاص حداكثر 120 لیتر بنزین ماهانه به سرویس‌های مدارس گفت: رانندگان سرویس‌های مدارس در این باره نگران نباشند.

به گزارش نما، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تدابیر دولت برای تأمین سوخت سرویس مدارس، اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که از طریق ستاد سوخت به عمل آمده مقرر شده است کلیه سرویس‌هایی که برای مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرد در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی) در وزارت کشور ، اطلاعات‌شان را ثبت کنند.

اخبار اقتصادی- وی ادامه داد:‌ پس از ثبت اطلاعات در سامانه سپند، متناسب با پیمایشی که انجام می‌شود،‌ سهمیه لازم برای آنها درنظر گرفته خواهد شد. نوع سرویس‌ها متفاوت است، چراکه برخی از مسیرهای سرویس‌های مدارس کوتاه و برخی طولانی است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تا سقف 120 لیتر ماهانه برای سرویس‌های مدارس در نظر گرفته شده است و متناسب با پیمایش و پس از ثبت در سامانه به صورت ریالی بهای آن را را به رانندگان پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد:‌ رانندگان سرویس‌های مدارس نگران نباشند چراکه به سرعت تمهیدات اجرایی به عمل می آید و سرویس مدارس از سوخت سهمیه ای استفاده می‌کنند.

۱۳۹۸/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...