نسخه چاپی

بعید می‌دانم استقلال قهرمان شود

پیشكسوت باشگاه استقلال معتقد است قهرمانی این تیم در لیگ برتر دور از دسترس نیست اما بعید می‌داند افتخار فتح جام، این فصل به دست آید.


به گزارش نما، منصور رشیدی، دروازه‌بان پیشین استقلال درباره تساوی دو تیم استقلال و سپاهان در مهم‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: تیم استقلال نسبت به بازی گذشته، هماهنگی بیشتری پیدا کرده بود و همه بازیکنان با ۹۰ دقیقه دوندگی برای پیروزی جنگیدند و مقابل تیم پرمهره و باتجربه‌ای مثل سپاهان - که عملکرد خوبی نداشت - بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.
اخبار ورزشی- او درباره عملکرد زوج قائدی و دیاباته در خط حمله استقلال تصریح کرد: این دو بازیکن چند بازی گذشته وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و در مقابل سپاهان هم موقعیت‌های زیادی خلق کردند و به گل رسیدند، ولی من با تصمیم سرمربی درباره تعویض قائدی موافق نیستم و معتقدم اگر حضور قائدی ادامه پیدا می‌کرد استقلال می‌توانست به نتیجه بهتری دست پیدا کند.
رشیدی همچنین درباره مصدومیت سیاوش یزدانی دفاع استقلال در میانه بازی گفت: وجود هر بازیکنی در زمین می‌تواند بر عملکرد تیم تاثیرگذار باشد و مصدومیت بازیکن جوان و دونده‌ای همچون سیاوش یزدانی مطمئنا بر نتیجه‌ای که حاصل شد تاثیرگذار بود. امیدوارم دوران مصدومیت او طولانی نشود و هرچه زودتر به تیم اضافه شود.
وی در ادامه درباره صحنه برخورد توپ به دست کیروش استنلی که مشکوک به پنالتی بود، گفت: همان طور که همه صاحب نظران هم اعلام کردند برخورد صورت گرفت و تصمیم داور اشتباه بود، ولی من به عنوان یک بیننده معتقدم به غیر از آن صحنه، تیم داوری در بازی عملکرد قابل قبولی داشت.
پیشکسوت استقلال در همین حال، وضعیت فعلی این تیم را مطلوب توصیف کرد و گفت: استقلال در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب نکرده بود. این تیم پیش از شروع فصل، بازیکنان جدید و جوانی را جذب کرد که برای نمایش کیفیت خود و ایجاد هماهنگی در تیم به زمان احتیاج داشتند و به نظرم همین موضوع می‌تواند دلیل همان نتایج ضعیف باشد، ولی با گذشت زمان و به خصوص در بازی‌های اخیر شرایط خیلی بهتر شده و نظم و تعادلی که سرمربی در تیم به وجود آورده یکی از دلایل موفقیت استقلال است. آقای فتحی هم به عنوان مدیر باشگاه تصمیمات خوبی گرفته و به این شکل در موفقیت تیم سهیم است.
رشیدی همچنین تاکید دارد که نظم و انسجامی که استراماچونی در استقلال به وجود آورده نه تنها به تثبیت شرایط کمک می‌کند بلکه باعث بهبود کیفیت عملکرد بازیکنان و در نهایت راهیابی آن‌ها به تیم ملی می‌شود.
او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با این شرایط می‌تواند به قهرمانی برسد، گفت: در ابتدای فصل حتی تصور می‌کردم استقلال نتواند به سهیمه آسیا هم دست یابد، ولی در ادامه با مشاهده سرعت عمل سرمربی در بهبود شرایط و در نتیجه بازی‌های خوبی که در این چند هفته شاهد بودیم قهرمانی دور از دسترس نیست هرچند بعید می‌دانم استقلال این فصل قهرمان لیگ برتر شود. با این حال امیدوارم یکی از چهار سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از آن استقلال شود.

۱۳۹۸/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...