نسخه چاپی

كشته و زخمی شدن نیروهای امنیتی مصر در حمله داعش

حمله تروریست‌های داعش به مواضع نظامیان مصری در شمال سیناء با كشته شدن دستكم چهار نظامی و زخمی شدن شماری دیگر همراه شد.


به گزارش نما، حمله صبح امروز تروریست‌های داعش به استان «شمال سیناء» در شرق مصر با کشته شدن دستکم چهار نظامی مصری همراه شد.

اخبار بین‌الملل- وبگاه خبری العربی الجدید به نقل از منابع قبیله‌ای و شاهدان در استان «شمال سیناء» مصر آورده است: صدای ده‌ها انفجار صبح امروز در شهر رفح و « الشیخ زوید » در همجواری آن شنیده شد که در نتیجه حمله تروریست‌های گروه موسوم به «ولایة سیناء» وفادار به داعش به مواضع و کمین‌های دستگاه امنیتی مصر بود.
به گفته این منابع تروریست‌های داعش تلاش داشتند به سایت نظامی الاحراش وابسته به دستگاه امنیت مرکزی در شهر رفح حمله کنند که طی روزهای گذشته هدف چندین حمله قرار گرفته است.

منابع مصری افزودند: عناصر داعش به طور همزمان به کمین‌های متعدد دیگر نیروهای امنیتی مصر حمله کردند و یک خودروی نظامی ارتش مصر را در هم شهر الشیخ زوید منفجر کردند.

منابع پزشکی در بیمارستان نظامی العریش اعلام کردند که در نتیجه حملات صبح امروز رفح و الشیخ زوید، اجساد چهار نظامی از جمله یک افسر، به بیمارستان منتقل شده است.

این منابع گفتند علاوه بر کشته‌های حملات امروز، شمار دیگری زخمی هم به بیمارستان منتقل شدند که در بین آنها حال برخی وخیم است.

به دنبال حمله تروریستی امروز در شمال سیناء مصر جنگنده‌های این کشور در چندین نوبت شهرهای رفح و الشیخ زوید را بمباران کردند که هنوز از آمار تلفات این بمباران‌ها خبری دریافت نشده است.

منطقه شبه جزیره سینا در مصر به جولانگاه گروه‌های مسلح تروریستی نزدیک به داعش مبدل شده است که گاه و بیگاه علیه نیروهای مصری عملیات تروریستی انجام می‌دهند.

نیروهای ارتش و پلیس مصر از نهم فوریه 2018 عملیات امنیتی گسترده‌ای را با عنوان سیناء 2018 برای پاکسازی این منطقه از وجود تروریست‌ها آغاز کرده‌اند.

۱۳۹۸/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...