نسخه چاپی

مجلس دهم ساخته دست دولت است

كاندیدای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابی قزوین با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس و وضعیت جریان‌های سیاسی، گفت: مجلس در بیشتر دوران، دارای اكثریتی از افراد غیرمتخصص و ناكارآمد بود اما این نقطه ضعف، در دوره دهم بروز بیشتری پیدا كرد اما اكنون زمان آن است كه افراد متخصص و كارآمد به مجلس ورود كنند و معضلات كشور را رفع كنند.


به گزارش نما، یاسر سبحانی فرد، کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابی قزوین و استاد دانشگاه علم و صنعت درمورد انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکار گفت: روحیه جریان انقلابی برای حضور در انتخابات بیشتر شده و همین امر باعث وحدت آن‌ها در این دوره از انتخابات شده است. به دلیل عملکرد بد جریان مقابل در این دوره رای با این جریان است، چراکه آن‌ها عزم جدی دارند و افرادی متخصص و جوان را حمایت می‌کنند و باوجود ناکارآمدی های دولت مستقر، جریان انقلابی با انسجامی دوباره، مجلس را دست خواهد گرفت.جریان انقلابی با هوشیاری می تواند اقبال بهتری نسبت به مستقلین و اصلاح طلبان داشته باشد.

ناکارآمدی مجلس در دوره دهم بیشتر بروز کرد

کاندیدای حوزه قزوین مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به نقاط ضعف مجلس فعلی و راه برطرف کردن آن‌ها، بیان کرد: مجلس در بیشتر دوران دارای اکثریتی از افراد غیرمتخصص و ناکارآمد بوده اما این نقطه ضعف در دوره دهم بیشتر بروز پیدا کرد و اعضای لیست امید که بیشتر از کوتوله‌های سیاسی و علمی تشکیل شد، اوایل نمایندگی حتی از سخنرانی بدون لرزش صدا و استدلال عاجز بودند.

وی افزود: برخی از افراد این جریان چه از تهران و چه از شهرستان حتی فکرش را هم نمیکردند نماینده شوند طوریکه در روزهای نخست مجلس با وزرا عکس سلفی و یادگاری می‌گرفتند. درنتیجه این جریان چه درکی از مسائل کشور، اولویت بندی و جستجوی راه حل دارند؟

مجلس دهم ساخته دست دولت است

سبحانی‌فرد ادامه داد: همچنین نقطه ضعف دیگر این مجلس، وکیل الدوله بودن نمایندگان بود. این مجلس مانند مجلس ششم ساخته دست دولت مستقر بود. در حالی که دولت باید برآمده از مردم و تحت نظارت آن‌ها باشد. بنابراین برای رفع این مشکلات باید جریان انقلابی افراد جریان انقلابی باید کاندیداهای کاردان تر و متخصص تر را به مردم معرفی کند که توانمندی پایش و توضیح وضع اسفبار کنونی را داشته و علم ارائه راه حل برای آن را داشته باشند.

استاد دانشگاه علم و صنعت افزود: مجلس یازدهم باید از عملکرد نامناسب این دولت خسته جلوگیری کند، همچنین این مجلس می تواند زمینه ساز تشکیل یک دولت بهتر در دوره بعدی ریاست جمهوری باشد.

کاندیدای انتخابات دوره یازدهم مجلس ضمن اشاره به مشارکت مردم در انتخابات آتی، خاطرنشان کرد: کشور دچار افت روند اقتصادی شده و اکنون نیازمند تغییر و تحولی مثبت با مدیریت جهادی هستیم. مردم به تغییر فکر می‌کنند و از شعارهای بی‌عمل و دولتمردان فرسوده، خسته شدند به همین دلیل مشارکت در این دوره از انتخابات بسیار پرشور پیش‌بینی می‌شود.

۱۳۹۸/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...