نسخه چاپی

بركات خون به ناحق ریخته سردار سلیمانی، خیلی زودتر از تصور آمریكایی ها به ثمر نشست

عکس خبري -برکات خون به ناحق ريخته سردار سليماني، خيلي زودتر از تصور خون‌آشامان آمريکايي به ثمر نشست

شاید باور شهادت سردار سرافراز اسلام هنوز برای بخشی از نیروهای انقلاب سخت باشد؛ اما آثار و بركات خون به ناحق ریخته مظلوم، خیلی زودتر از تصور خون‌آشامان آمریكایی به ثمر نشست.

شاید باور شهادت سردار سرافراز اسلام هنوز برای بخشی از نیروهای انقلاب سخت باشد؛ اما آثار و برکات خون به ناحق ریخته مظلوم، خیلی زودتر از تصور خون‌آشامان آمریکایی به ثمر نشست.
۱ـ تقویت وحدت ملی؛ وحدت تمام‌عیار ملت ایران از یک سو و اتحاد ملت‌ها و دولت‌های ایران و عراق از سوی دیگر که در تجمع‌ها و تشییع‌های میلیونی پیکر مطهر سید شهدای مقاومت و همرزمانش در ایران و عراق نمایان شد، تنها به برکت خون حاج‌قاسم و ابومهدی المهندس و یاران‌شان ممکن شده است! ویژگی ممتاز حماسه حضور ملت و این تجمع و تشییع تاریخی این بود که همه اقشار و گرایش‌های سیاسی حضور داشتند.
2ـ انتقام سخت؛ فرزندان سپاهی ملت غیور ایران قبل از خاکسپاری شهید حاج‌قاسم سلیمانی به وعده صادق خود عمل کردند و درست در ساعت ترور سردار دل‌ها، 35 موشک به مهم‌ترین دارایی‌های راهبردی آمریکا در خاورمیانه، یعنی پایگاه‌های عین‌الاسد و اربیل شلیک کردند که در واقع حمله به زیرساخت فرماندهی و کنترل، شنود، رادار، جنگ الکترونیک و به عبارت بهتر، حمله به مغز، چشم و گوش آمریکا در منطقه بود. این انتقام که با نام عملیات «شهید سلیمانی» و مساعدت از روح و خون مقدس ایشان و همرزمانش با رمز «یا زهرا» انجام شد، در مقایسه با گام‌های طراحی شده بعدی در صورت حماقت ترامپ برای پاسخ‌دهی گام‌های اولیه محسوب می‌شود.
3ـ نه به مذاکره و سازش؛ امروز دیگر به نظر نمی‌رسد کسی در دل این باور را داشته باشد که مذاکره با غرب می‌تواند مشکلی از مشکلات کشور را مرتفع کند و از دشمنی دشمنان بکاهد! تجمع‌های میلیونی در تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت ترجمان عملی رفراندم ملی «بله به مقاومت و نه به سازش» بود.
4ـ فردای روشن؛ اغتشاشات و ناآرامی‌های ایجاد شده به بهانه گرانی بنزین در آبان ماه ۱۳۹۸، فضایی منفی و غبارآلود و نگران از تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را در کشور حاکم کرده بود که شهادت مظلومانه دلاورمرد ایران‌زمین، بار دیگر شور، تحرک، مسئولیت‌پذیری و امید مردم به فردای روشن ایران مقتدر و ضرورت نقش‌آفرینی در انتخاب مجلسی در تراز انقلاب و خون شهدای مقاومت را به جامعه باز گردانده تا مردم در دوم اسفند ماه دشمنان حاج‌قاسم سلیمانی را ناکام بگذارند!

۱۳۹۸/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...