نسخه چاپی

تنها یك پاتوق در شمال دره باقیمانده

عکس خبري -تنها يک پاتوق در شمال دره باقيمانده

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۳۵۰ معتاد در سه مرحله در محدوده دره فرحزاد خبر داد.

به گزارش نما سرهنگ محمد بخشنده در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران، درباره طرح پاکسازی دره فرحزاد گفت: در این دره با ۸۴ هکتار و عمق ۲۰ متر، ۳۰ سال بود که در دو ضلع شمال شرقی و شمال غربی آن و در حاشیه رودخانه شاهد وقوع جرایمی از جمله توزیع مواد مخدر بودیم.

وی افزود: ظرف مدت شش سالی که در حوزه مواد مخدر خدمت می‌کردم طرح‌هایی در این محدوده اجرایی شد. این دره متاسفانه نور کافی ندارد و گشت‌های پلیس نتوانسته بودند وارد بخشی از دره شوند. لذا با طرح پاکسازی و برگزاری جلسات متعدد و همکاری دادستانی تهران و شهرداری طرح‌ عملیاتی را در آن آغاز کردیم.

وی ادامه داد: تمامی پاتوق‌های دره‌ فرحزاد در قسمت شمالی و جنوبی شناسایی شدند و با صدور مجوز دادستان، عملیات اجرایی آغاز شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دستگیری ۳۵ نفر از پاتوق داران دره فرحزاد و از عوامل اصلی در محدوده پیش از اجرای طرح پاکسازی گفت: تعدادی از این افراد در زندان هستند. همچنین در این طرح ۳۵۰ معتاد در سه مرحله جمع‌آوری شد. ۱۴ آلونک در قسمت جنوبی و حریم رودخانه وجود داشت که همگی تخریب شدند. به این ترتیب ۱.۵ کیلومتر جاده در این محدوده باز شده است.

وی تاکید کرد: به زودی با همکاری آبفا و برق اقدامات لازم برای قطع آب و برق در این محدوده اجرایی خواهد شد. در حال حاضر تنها یک پاتوق در شمال دره باقیمانده که متعلق به یکی از خلافکاران است که به زودی دستگیر خواهد شد.

منبع:ایسنا

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...