نسخه چاپی

اختصاصی نما:

اختلاف‌افكنی، شگرد غرب در برخورد با اسلام است

عکس خبري -اختلاف‌افکني، شگرد غرب در برخورد با اسلام است

شگرد غرب اختلاف‌افكنی است تا مردم مشغول همدیگر شوند. برادركشی و با همدیگر دشمنی كنند تا غرب از ثروت ما استفاده كند و اموال و ثروت‌های ما را به غارت ببرد.

مقصودی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص مضرات تفرقه در جریان انقلابی به خبرنگار نما گفت: شگرد غرب اختلاف‌افکنی است تا مردم مشغول همدیگر شوند. برادرکشی و با همدیگر دشمنی کنند تا غرب از ثروت ما استفاده کند و اموال و ثروت‌های ما را به غارت ببرد. یکی از نمایندگان مجلس عوام انگلیس در مجلس قرآن را بالا برد و گفت تا وقتی قرآن بین مسلمانان هست ما نمی‌توانیم بر آنها تسلط داشته باشیم و اموالشان را غارت کنیم و نفتشان را ببریم.
وی محور همه اقوام را در کشور ولایت مطلق فقیه دانست و مطرح کرد: ولایت مطلق فقیه ریسمان الهی و محور وحدت امت اسلامی است. مقام معظم رهبری مصداق ولایت مطلق فقیه است. با وحدت اسلامی و پشتیبانی مردم از ولایت مطلق فقیه با وجود ترفندهای فراوان دشمن، دشمن شکست خورد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص ضرورت حفظ وحدت در جریان انقلابی خاطرنشان کرد: 80، 90 درصد اهداف و آرمان‌های جریان انقلابی یکی است. اگر به موارد اختلاف به‌جای موارد اشتراک دامن بزنیم غرب و دشمنان انقلاب اسلامی به‌راحتی سوء استفاده می‌کنند، اما نمی‌توانند.
وی پیرامون مقابله با معاندین انقلاب اسلامی که در به هم زدن وحدت جریان انقلابی مؤثرند، اظهار کرد: کسانی را که ستون پنجم هستند و سرشان در آخور غرب است و دشمن را دوست و دوست را دشمن می‌دانند باید محاکمه کنند.
مقصودی با اشاره به اینکه کسانی را که اطلاعات دینی و سیاسی ندارند باید مطلع کرد، گفت: نظام جمهوری اسلامی از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها سعی کند آگاهی مردم را با شناخت عمیق دینی، عقیدتی و مذهبی و شناخت در مسائل سیاسی بالا ببرد تا مردم بتوانند تحلیل سیاسی کنند. جوان‌ها و به‌خصوص تحصیلکرده‌ها عمیقاً مسائل را تحلیل و بررسی کنند تا به اتحاد برسند.
وی بر آگاهی دادن به مردم تأکید و بیان کرد: جلسات برای آگاهی دادن برگزار شود و افراد نه فقط خودشان آگاهی پیدا کنند بلکه مسئولیت آگاهی دادن به ده یا پنجاه نفر را به عهده بگیرند، چون جهل باعث تفرقه و عقل باعث وحدت است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اشاره کرد: با وحدت در جریان انقلابی دشمن خارجی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. نادانان داخلی را که با دشمن همراهی می‌کنند باید از طریق حوزه علمیه، صدا و سیما و رسانه‌ها آگاه کرد. هر کسی که تریبون در اختیار دارد باید به مردم آگاهی و هشدار بدهد. اگر کسی پیدا شد که ستون پنجم است و سر در آخور غرب دارد و ملحد و ذاتش خبیث است و مثل ابولهب و ابوجهل است، نظام با آنها شوخی ندارد و طبق قانون با آنها رفتار کند.

۱۳۹۸/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...